KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

ICON

Greek translation: έλεγχος β- χοριακής γοναδοτροπίνης στα ούρα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ICON
Greek translation:έλεγχος β- χοριακής γοναδοτροπίνης στα ούρα
Entered by: Athanasios Fidiarakis

07:06 Jun 23, 2005
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: ICON
Get a CBC, type and RH, dip a urine, and check an *ICON*.

A doctor orders tests for a pregnant woman who experiences bleeding. Unfortuantely, I do not have more text...
Thank you so much!
xxxMelita
έλεγχος β- χοριακής γοναδοτροπίνης στα ούρα
Explanation:
Ο όρος είναι προφανώς εμπορική ονομασία ενός τεστ της ορμόνης κύησης(β-HCG)στα ούρα.
Μαζί με τις άλλες εξετάσεις (CBC, τύπος, RH) αποτελούν τις πρώτες εξετάσεις που κάνουν οι γυναικολόγοι σε αυτές τις περιπτώσεις.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs 2 mins (2005-06-24 06:09:01 GMT)
--------------------------------------------------

Αν πρόκειται για υποτιτλισμό,...το πράγμα βέβαια αλλάζει.
Εγώ θα έβαζα απλά \"τεστ κύησης\" αν πρόκειται για κάτι γενικού περιεχομένου, με μια επίσκεψη σε νοσοκομείο ή γιατρό και \"έλεγχο β-χοριακής\" αν πρόκειται για κάποια σειρά με γιατρούς του στυλ \"ER\" κ.τ.λ.
Selected response from:

Athanasios Fidiarakis
Greece
Grading comment
Great! Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4έλεγχος β- χοριακής γοναδοτροπίνης στα ούραAthanasios Fidiarakis
3 +1[ειδικό τεστ κύησης]
EN>ELTranslator
3....
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI


Discussion entries: 2





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
icon
....


Explanation:
Έχω την εντύπωση ότι ο γιατρός σε αυτή την περίπτωση ζητά τα ακόλουθα:

FBC = Full Blood Count = γενική αίματος
type and RH = τύπο και rhesus
dip a urine = γενική ούρων

ICON = εικών κατά το Μιχαηλίδη

...αλλά τί είδους.. υπερήχων ίσως;


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 8 mins (2005-06-23 08:14:26 GMT)
--------------------------------------------------

σχετικές πληροφορίες στο:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&d...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 13 mins (2005-06-23 08:19:38 GMT)
--------------------------------------------------

και...
http://www.clinchem.org/cgi/content/abstract/32/12/2166

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 17 mins (2005-06-23 08:23:34 GMT)
--------------------------------------------------

από το abstract στη διεύθυνση...
http://www.greenjournal.org/cgi/content/abstract/71/3/315

θα έλεγα ότι το \'ICON\' προέρχεται από τον όρο \'immunoconcentration\' χωρίς να είμαι σίγουρος ως μη ειδικός.

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 28

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
[ειδικό τεστ κύησης]


Explanation:
Ο γιατρός ζητά αυτή την εργαστηριακή εξέταση μάλλον για να δει αν υπάρχει έκτοπη κύηση.
Επειδή γίνεται με ανάλυση δείγματος ούρων, ίσως θα μπορούσες να το συνδυάσεις με το "dip a urine" και να γράψεις

"κάντε ανάλυση ούρων και ελέγξτε για έκτοπη"

για να κερδίσεις και χώρο.

The evaluation of a pregnancy test (Tandem ICON) in the management of ectopic pregnancy.

Leung A, Wong F, Chang A.

Department of Obstetrics & Gynaecology, Prince of Wales Hospital, Shatin, Hong Kong.

A comparison was made between the Tandem *ICON* and Gravindex tests in the management of suspected ectopic pregnancy in 38 patients. The Tandem ICON test was significantly more accurate than the Gravindex in predicting an ectopic pregnancy. After the exclusion of cases with intrauterine pregnancy, there was no error when the Tandem ICON test was used, but 8 false negative cases were found with the Gravindex.

PIP: The Tandem ICON monoclonal antibody pregnancy test kit and the Gravindex beta-HCG slide test were compared for management of suspected ectopic pregnancy in 38 patients in Prince of Wales Hospital, Hong Kong, from 1985-1986. 17 of the women had ectopic pregnancies confirmed by laparotomy or laparoscopy, and 5 others had intrauterine pregnancy. There were no errors with the Tandem ICON tests, but 8 false negatives among ectopic and 1 false negative among the intrauterine pregnancies with the Gravindex tests. The Tandem ICON test takes about 5 minutes, uses urine, and is based on a blue color reaction with the antibody-labeled alkaline phosphatase enzyme. Its sensitivity is 50 IU/1 according to the manufacturer. Thus, using such a sensitive pregnancy test and ultrasound, ectopic pregnancies could be distinguished from intrauterine pregnancy in women with acute abdominal pain, without requiring diagnostic laparoscopy, although very early intrauterine pregnancy or concomitant intrauterine and ectopic pregnancy would not be revealed.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&d...

Qualitative testing was also performed using the Tandem Icon method of immunoconcentration on a membrane
http://www.greenjournal.org/cgi/content/abstract/71/3/315

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 5 mins (2005-06-23 08:11:19 GMT)
--------------------------------------------------

Αν το κείμενό σου έχει σχέση με την \"Εντατική\" (ER), ίσως σε βοηθήσει ο παρακάτω διάλογος:

Abby: She needs a couple of large-pore I.V.s. 2 liters of saline wide open. Cathy…Cathy wake up.
Lydia: Maybe it’s an ectopic.
Abby: No, the icon was negative. She’s not pregnant.
Paramedic: BP is 70 palp.
Lydia: Who’s her doctor?
Chuny: Malucci.
Lydia: I’ll get him.
Abby: Mix up dopamine, get an ultrasound, and lets get her on a gurney.

Νομίζω ότι εδώ φαίνεται ότι το Icon είναι ένα είδος τεστ κύησης.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 5 mins (2005-06-23 08:11:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ξέχασα το link για το παραπάνω:
http://www.twiztv.com/scripts/attic/er621.htm

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 15 mins (2005-06-23 20:22:13 GMT)
--------------------------------------------------

Να διευκρινίσω ότι στην απάντησή μου πήρα ως δεδομένο ότι πρόκειται για υποτιτλισμό, γι\' αυτό και προτείνω πιο γενικές εναλλακτικές λύσεις.
Η αναφορά μου στην έκτοπη κύηση προκύπτει συνειρμικά (εγκυμοσύνη, αιμορραγία, το ICON ως τεστ κύησης, κλπ), για να βοηθήσω να βρεθεί μια σύντομη απόδοση που να χωράει στον υπότιτλο. Κάλλιστα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κάτι άλλο αντίστοιχο, γι\' αυτό και σαν απάντηση δίνω και το τεστ κύησης.
Αν η ερώτηση είναι καθαρά ιατρικής φύσης, τότε σαφώς και το ICON πρέπει να μείνει στα αγγλικά ως trademark.

EN>ELTranslator
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 26

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
26 mins
  -> Ευχαριστώ Ευδοξία, καλημέρα :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
icon
έλεγχος β- χοριακής γοναδοτροπίνης στα ούρα


Explanation:
Ο όρος είναι προφανώς εμπορική ονομασία ενός τεστ της ορμόνης κύησης(β-HCG)στα ούρα.
Μαζί με τις άλλες εξετάσεις (CBC, τύπος, RH) αποτελούν τις πρώτες εξετάσεις που κάνουν οι γυναικολόγοι σε αυτές τις περιπτώσεις.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs 2 mins (2005-06-24 06:09:01 GMT)
--------------------------------------------------

Αν πρόκειται για υποτιτλισμό,...το πράγμα βέβαια αλλάζει.
Εγώ θα έβαζα απλά \"τεστ κύησης\" αν πρόκειται για κάτι γενικού περιεχομένου, με μια επίσκεψη σε νοσοκομείο ή γιατρό και \"έλεγχο β-χοριακής\" αν πρόκειται για κάποια σειρά με γιατρούς του στυλ \"ER\" κ.τ.λ.


    Reference: http://www.emedhome.com/features_archive-detail.cfm?FID=61
    Reference: http://www.beckman.com/literature/ClinDiag/08109.D.pdf
Athanasios Fidiarakis
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Grading comment
Great! Ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
27 mins

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI: Συμφωνώ βάσει και της 3ης πηγής που παραθέτω κατωτέρω. Ως προς το ICON όμως πιστεύω ότι προέρχεται από το 'immunoconcentration'
53 mins
  -> Συμφωνώ. Είναι προφανώς τα αρχικά της λέξης immunoconcentration, στην οποία, απ' όσο ξέρω βασίζονται και αυτές οι ανοσοαναλύσεις (icon, predictor κ.τ.λ.).

agree  Elena Petelos: Registered trademark (probably a TN to explain, but ICON should remain ICON. "pregnancy testing, our new ICONΒ® 25 hCG test" http://www.beckman.com/products/RapidTestKits/icon25hcg.asp /Ave Thanassi :-)
11 hrs
  -> Γεια σου Έλενα

agree  Vicky Papaprodromou
12 hrs