KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

Black piedra

Greek translation: μαύρη πιέδρα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Black piedra
Greek translation:μαύρη πιέδρα
Entered by: Evangelia Tantalidou

14:19 Mar 7, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical (general)
English term or phrase: Black piedra
fungal infection of the hair
Evangelia Tantalidou
Greece
μαύρη πιέδρα
Explanation:
Το dorland's έχει το piedra σαν πιέδρα, μυκητιασική νόσος των τριχών κατά την οποία λευκά ή μαύρα οζίδια από μύκητες σχηματίζονται στα στελέχη των τριχών. Σαν σύνολο, παρότι άνοιξα από περιέργεια τρεις δερματολογίες που έτρωγαν σκόνη από χρόνια στην αποθήκη, δεν το βρήκα πουθενά. πάντως το piedra είναι όνομα μύκητα (Piedra hortae) οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει άλλη μετάφραση
Selected response from:

Dimitrios Papantoniou
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7μαύρη πιέδραDimitrios Papantoniou
2πάθηση του Πιέντρα
Natassa Iosifidou


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
black piedra
μαύρη πιέδρα


Explanation:
Το dorland's έχει το piedra σαν πιέδρα, μυκητιασική νόσος των τριχών κατά την οποία λευκά ή μαύρα οζίδια από μύκητες σχηματίζονται στα στελέχη των τριχών. Σαν σύνολο, παρότι άνοιξα από περιέργεια τρεις δερματολογίες που έτρωγαν σκόνη από χρόνια στην αποθήκη, δεν το βρήκα πουθενά. πάντως το piedra είναι όνομα μύκητα (Piedra hortae) οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει άλλη μετάφραση

Dimitrios Papantoniou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
2 mins

agree  Vicky Papaprodromou
42 mins

agree  AmNeS|A
49 mins

agree  Tina8
1 hr

agree  Ioanna Karamanou: Black or white, see here: http://www.doctorfungus.org/mycoses/human/other/piedra.htm
5 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
16 hrs

agree  Helen Chrysanthopoulou
22 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
πάθηση του Πιέντρα


Explanation:
Το παραθέτω με κάθε επιφύλαξη. Δεν είμαι σίγουρη για την ορθότητά του άλλα ίσως βοηθήσει να βρεθεί κάτι περισσότερο.

πάθηση του Πιέντρα
Μυκητίαση των τριχών, που εκδηλώνεται με τη μορφή μικρών ογκιδίων κατά μήκος των τριχών. Τα ογκίδια αυτά συνήθως είναι πολλαπλά, 10 - 20 ή και περισσότερα σε μια τρίχα, αλλά μπορεί να υπάρχουν και μεμονωμένα.

http://www.gnosinet.gr/ez/ShowCategory.asp?CatID=13&Skip=118...

Natassa Iosifidou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16