KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

Pulse Oximetry Sensor

Greek translation: αισθητήρας οξυμετρίας παλμού / αισθητήρας παλμικής οξυμετρίας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pulse Oximetry Sensor
Greek translation:αισθητήρας οξυμετρίας παλμού / αισθητήρας παλμικής οξυμετρίας
Entered by: Valentini Mellas

14:53 Mar 22, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Pulse Oximetry Sensor
Τι σημαίνει Oximetry?
stella75
United Kingdom
αισθητήρας οξυμετρίας παλμού
Explanation:
... διαδερμική μέτρηση του κορεσμού οξυγόνου με χρήση οξυμετρίας παλμού (SaO2), αγγειογραφική ένδειξη σχηματισμού νέων, παράπλευρων αγγείων, διαπότιση των ...
www.cells4health.gr/therapia/vasc/index.php?action=selida&s...
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ομολογώ ότι δεν περίμενα τόσο γρήγορη απάντηση. Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7Αισθητήρας παλμικής οξυμετρίας
Katerina Athanasaki
5 +1αισθητήρας οξυμετρίας παλμού
Valentini Mellas


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
pulse oximetry sensor
Αισθητήρας παλμικής οξυμετρίας


Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=el&q=Παλμική οξυμετρία&btnG=Α...

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 134

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rania Glyki
0 min
  -> Ευχαριστώ Ράνια.

agree  Isodynamia
5 mins
  -> Ευχαριστώ Κωνσταντίνα

agree  AmNeS|A
52 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Elena Petelos
1 hr
  -> Σ΄ευχαριστώ Έλενα!

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Nick Lingris
6 hrs

agree  Evi Prokopi
9 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pulse oximetry sensor
αισθητήρας οξυμετρίας παλμού


Explanation:
... διαδερμική μέτρηση του κορεσμού οξυγόνου με χρήση οξυμετρίας παλμού (SaO2), αγγειογραφική ένδειξη σχηματισμού νέων, παράπλευρων αγγείων, διαπότιση των ...
www.cells4health.gr/therapia/vasc/index.php?action=selida&s...


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 57
Grading comment
Ομολογώ ότι δεν περίμενα τόσο γρήγορη απάντηση. Ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr