KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

neo-adjuvant/adjuvant settings

Greek translation: προεγχειρητική χημειοθεραπεία (neoadjuvant)


23:37 Jul 1, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Angiogenesis
English term or phrase: neo-adjuvant/adjuvant settings
This suggests that therapeutic VEGF inhibition is likely to be most effective early in metastatic disease or in the neoadjuvant and adjuvant settings.
Σε κάποια παλιότερη ερώτηση είδα το neoadjuvant ως πρωτοχημειοθεραπεία. Τότε το adjuvant ως τι θα πάει;
Dimitrios Papantoniou
Greek translation:προεγχειρητική χημειοθεραπεία (neoadjuvant)
Explanation:
έτσι με ΄είχε συμβουλέψει ιατρός-παθολόγος όταν μου είχε τύχει.
Selected response from:

Eftychia Stamatopoulou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5πρωτοχημειοθεραπεία / συμπληρωματική / επικουρική χημειοθεραπεία
Nick Lingris
5προεγχειρητική χημειοθεραπεία (neoadjuvant)
Eftychia Stamatopoulou


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
πρωτοχημειοθεραπεία / συμπληρωματική / επικουρική χημειοθεραπεία


Explanation:
http://www.mednet.gr/hss/96_03_01.htm
Πρωτοχημειοθεραπεία (neo-adjuvant) με ή χωρίς ακτινοθεραπεία - Συμπληρωματική (adjuvant) χημειοθεραπεία με ή χωρίς ακτινοθεραπεία

http://www.google.com/search?q="συμπληρωματική χημειοθεραπεί...
http://www.google.com/search?hl=en&safe=active&q="επικουρική...

σε φάσεις / προγράμματα ...

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 330

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AmNeS|A
4 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  Vicky Papaprodromou
4 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Anastasia Giagopoulou
5 hrs
  -> Καλή βδομάδα!

agree  Assimina Vavoula
8 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evi Prokopi
17 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
προεγχειρητική χημειοθεραπεία (neoadjuvant)


Explanation:
έτσι με ΄είχε συμβουλέψει ιατρός-παθολόγος όταν μου είχε τύχει.


Eftychia Stamatopoulou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24