KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

granulation tissue (proud flesh)

Greek translation: κοκκιώδης ιστός / υπερτροφικός κοκκιώδης ιστός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:granulation tissue / proud flesh)
Greek translation:κοκκιώδης ιστός / υπερτροφικός κοκκιώδης ιστός
Entered by: Danae Ferri

20:44 Oct 26, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / surgery, complications
English term or phrase: granulation tissue (proud flesh)
μια από τις ενδεχόμενες επιπλοκές από την Διαδερμική Ενδοσκοπική Γαστροστομία είναι ο σχηματισμός granulation tissue (γνωστό και ως proud flesh).
Danae Ferri
Norway
κοκκιώδης ιστός
Explanation:
http://www.google.com/search?q="Κοκκιώδης ιστός" OR "κοκκιώδ...

--------------------------------------------------
Note added at 3 days23 hrs (2007-10-30 19:46:31 GMT)
--------------------------------------------------

Το κοκκίωμα είναι granuloma και το κοκκιωματώδης granulomatous.
Ο granulomatous tissue είναι κοκκιωματώδης.
Granulation tissue είναι κοκκιώδης.
Στη βραδύτερη επούλωση σχηματίζεται κοκκιώδης ιστός.
Proud flesh είναι an excessive growth of granulation tissue.
Στα ελληνικά βρίσκω:
αυξημένος σχηματισμός κοκκιώδους ιστού
σχηµατισµός υπερτροφικού κοκκιώδους ιστού
άρα:
μία από τις ενδεχόμενες επιπλοκές ... είναι ο σχηματισμός υπερτροφικού κοκκιώδους ιστού
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2κοκκιώδης ιστός
Nick Lingris
5κοκκιωματώς ιστόςAmNeS|A


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
κοκκιωματώς ιστός


Explanation:
granula=κοκκιώματα ,tissue= ιστός

AmNeS|A
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

1 day38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
κοκκιώδης ιστός


Explanation:
http://www.google.com/search?q="Κοκκιώδης ιστός" OR "κοκκιώδ...

--------------------------------------------------
Note added at 3 days23 hrs (2007-10-30 19:46:31 GMT)
--------------------------------------------------

Το κοκκίωμα είναι granuloma και το κοκκιωματώδης granulomatous.
Ο granulomatous tissue είναι κοκκιωματώδης.
Granulation tissue είναι κοκκιώδης.
Στη βραδύτερη επούλωση σχηματίζεται κοκκιώδης ιστός.
Proud flesh είναι an excessive growth of granulation tissue.
Στα ελληνικά βρίσκω:
αυξημένος σχηματισμός κοκκιώδους ιστού
σχηµατισµός υπερτροφικού κοκκιώδους ιστού
άρα:
μία από τις ενδεχόμενες επιπλοκές ... είναι ο σχηματισμός υπερτροφικού κοκκιώδους ιστού

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 330
Grading comment
Ευχαριστώ!
Notes to answerer
Asker: Θέλω να κλείσω την ερώτηση κι έχω μπερδευτεί λιγάκι. Στο κείμενό μου ο όρος αναφερόταν σε παθολογική κατάσταση (επιπλοκή). Από αυτά που διάβασα, κατάλαβα ότι το "κοκκιώδης" δεν είναι παθολογικό ενώ το "κοκκιωματώδης" είναι. Τι λέτε κι εσείς;


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Giorgos Kraniou: ...but you know this is bad english!.... it should be "granulated tissue" or alternatively in greek .... σχηματισμός κοκκιώδους ιστού... anyway O agree with professor
1 day15 hrs
  -> Έτσι νόμιζα κι εγώ μέχρι που είδα http://en.wikipedia.org/wiki/Granulation_tissue , δηλ. ιστός για κοκκίωση.

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
5 days