KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

physical condition

Greek translation: σωματική/ανατομική ιδιαιτερότητα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:physical condition
Greek translation:σωματική/ανατομική ιδιαιτερότητα
Entered by: Pinelopi Ntokmetzioglou

15:59 Apr 4, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: physical condition
Νομίζω ότι υπό κανονικές συνθήκες θα το μετέφραζα "σωματική πάθηση", αλλα στην προκειμένη περίπτωση δεν είμαι σίγουρη αν είναι σωστό: πρόκειται για ένα φυλλάδιο περί αιτιων ροχαλητού και μετά από μια λίστα σχετικά με βάρος, κάπνισμα κτλ, αναφέρουν: "Other physical conditions
Everyone’s body is different. For example, the position of your jaw or the size of your tonsils can significantly affect whether you are likely to snore. Similarly, you might have a longer than normal uvula or a thick soft palate. Any of these factors can narrow the airway and cause snoring."
Πώς θα μπορούσα να το αποδώσω σε αυτήν την περίπτωση;
Ευχαριστώ πολύ.
Pinelopi Ntokmetzioglou
United Kingdom
σωματική ιδιαιτερότητα
Explanation:
Στην προκειμένη περίπτωση νομίζω ότι ταιριάζει.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-04-04 16:19:17 GMT)
--------------------------------------------------

Να προσθέσω και τη συνδυαστική πρόταση: "ανατομική ιδιαιτερότητα". :)
Selected response from:

Danae Ferri
Norway
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7σωματική ιδιαιτερότητα
Danae Ferri
4 +4ανατομική κατάσταση
Katerina Athanasaki
4σωματικοί παράγοντεςEllen Kraus


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ανατομική κατάσταση


Explanation:
Έτσι όπως το διάβασα, αυτό σκέφτηκα...
Αν σκεφτώ κάτι άλλο θα επανέλθω.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-04-04 16:16:50 GMT)
--------------------------------------------------

Και "ανατομική ιδιαιτερότητα", όπως προτείνει η Δανάη.

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 134

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danae Ferri: μήπως ένας συνδυασμός, πχ "ανατομική ιδιαιτερότητα";
7 mins
  -> Χμμμ...Γιατί όχι; Ωραίο!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: M' αρέσει η πρόταση της Δανάης. Επίσης, έχω δει και το "ανατομική κατασκευή". Καλό Σ/Κ! // Stroke of luck (μου ήρθε στο μυαλό κάτι που είχε πει ο χειρουργός μου) και το ανάφερα :-)
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Νάντια. Η ανατομική κατασκευή με ξενίζει λίγο είναι η αλήθεια...

agree  socratisv
2 hrs

agree  Evi Prokopi
10 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
σωματική ιδιαιτερότητα


Explanation:
Στην προκειμένη περίπτωση νομίζω ότι ταιριάζει.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-04-04 16:19:17 GMT)
--------------------------------------------------

Να προσθέσω και τη συνδυαστική πρόταση: "ανατομική ιδιαιτερότητα". :)

Danae Ferri
Norway
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  irida81
16 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Albana Dhimitri: Ανατομική ιδαιτερότητα
43 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
56 mins
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ!

agree  Eri Koutala
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  socratisv: ανατομική ιδιαιτερότητα
2 hrs
  -> Bonsoir, Soc!

agree  Katerina Rhodes
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, Κατερίνα!

agree  Evi Prokopi
10 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σωματικοί παράγοντες


Explanation:

if you insert in your Greek text, second paragraph, after > for example > specific somatic factors or singularities , such as a soft palate, a longer than normal uvula etc. ........ are likely to ... , you need not translate <physical condition>

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 43