KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

cost effective treatment

Greek translation: οικονομική θεραπεία, θεραπεία με το χαμηλότερο κόστος, οικονομικά αποδοτική θεραπεία, θεραπεία με τη βέλτιστη σχέση αποτελεσματικότητας κ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cost effective treatment
Greek translation:οικονομική θεραπεία, θεραπεία με το χαμηλότερο κόστος, οικονομικά αποδοτική θεραπεία, θεραπεία με τη βέλτιστη σχέση αποτελεσματικότητας κ
Entered by: Haralabos Papatheodorou

17:29 Aug 27, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: cost effective treatment
the definition of the most cost effective treatment remains a priority
Haralabos Papatheodorou
Greece
οικονομική θεραπεία, θεραπεία με το χαμηλότερο κόστος, οικονομικά αποδοτική θεραπεία
Explanation:
http://www.google.gr/search?q="cost effective" οικονομικός&i...
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5οικονομική θεραπεία, θεραπεία με το χαμηλότερο κόστος, οικονομικά αποδοτική θεραπεία
Spiros Doikas
4 +2η πιο αποτελεσματική θεραπεία σε σχέση με το κόστοςxxxd_vachliot


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
οικονομική θεραπεία, θεραπεία με το χαμηλότερο κόστος, οικονομικά αποδοτική θεραπεία


Explanation:
http://www.google.gr/search?q="cost effective" οικονομικός&i...


Spiros Doikas
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 275
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
5 mins

agree  Petros Saripanidis: Ή αλλιώς: "[...]με τη βέλτιστη σχέση αποτελεσματικότητας-κόστους"
17 mins

agree  Assimina Vavoula
1 hr

agree  Evi Prokopi
2 hrs

agree  zoi2001: συμφωνώ με πέτρο σαριπανίδη
14 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
the most cost effective treatment
η πιο αποτελεσματική θεραπεία σε σχέση με το κόστος


Explanation:
Σε αυτό το pdf αναλύεται το συγκεκριμένο ζήτημα (cost effective therapies) διεξοδικά:

http://www.mednet.gr/archives/2007-1/pdf/48.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-08-28 09:03:47 GMT)
--------------------------------------------------

Ή "η αποτελεσματικότερη ως προς το κόστος θεραπεία".

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2008-08-28 10:18:33 GMT)
--------------------------------------------------

Όπως λέει και ο Αντράς ή "η πιο αποδοτική ως προς το κόστος θεραπεία"

xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: ή: "η πιο αποδοτική ως προς το κόστος θεραπεία"
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Αντράς.

agree  Katerina Athanasaki
2 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ, Κατερίνα. Καλή συνέχεια.