KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

pooling

Greek translation: δεξαμενή, μείγμα, συγκέντρωση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pooling
Greek translation:δεξαμενή, μείγμα, συγκέντρωση
Entered by: Valentini Mellas

23:25 Mar 9, 2004
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Immunoassays
English term or phrase: pooling
Οι γνωστές και μη εξαιρετέες δοκιμασίες ανοσολογίας.
Pool ως ρήμα, pool και pooling ως ουσιαστικό, pooled ως επίθετο.
Το βρήκα ως "δεξαμενή", αλλά πώς αποδίδεται ο διάολος αυτός ως ρήμα; "Serum pool" στέκεται ως "Δεξαμενή ορού", αλλά το "Pooled samples";;; Το "Pooling Software";;;
Vickie Dimitriadou
δεξαμενή, μείγμα, συγκέντρωση
Explanation:
Serum pool - δεξαμενή ορού
Pooled samples - Μείγμα δειγμάτων
Pooling software - Λογισμικό συγκέντρωσης μείγματος
Pool (verb) συγκεντρώνω, δημιουργώ δείγμα αναφοράς.

Το pool ως ρήμα δεν νομίζω ότι έχει διαφορετική σημασία από "Combine into a common fund; "We pooled resources". - Add together, as of resources. (Webster's Rosetta Edition)

Definition of Pool: a readily available supply - a body part (as blood) collected from many donors and stored for later use (Webster's Medical Dictionary)

[pooled antibodies]μείγμα αντισωμάτων - [pooled antibody screening]προληπτική ανιχνευτική εξέταση μείγματος αντισωμάτων

... αδενίων χρησιμοποιήθηκε μείγμα μονοκλωνικών αντισωμάτων ... www.mednet.gr/hsap/ap09303g.htm

[gA isolated from a pool of normal human sera.] IgA απομονωμένη από μείγμα φυσιολογικών ανθρώπινων ορών.

[plasma pool] δεξαμενή πλάσματος - [Pool of fresh human plasma diluted 1:300 to 1:5000.] “Δεξαμενή” φρέσκου ανθρώπινου πλάσματος, αραιωμένου με αναλογία 1:300 έως 1:5000
.... ημίσειας ζωής (συστατικών) πλάσματος plasma pool: δεξαμενή πλάσματος plasmablast: πλασμαβλάστη www.mednet.gr/hsi/lexico-P.htm / www.endocr-rch.gr/edu\edu_pit_1.html

[The calibrator contains pooled human serum from not less than 30 healthy blood donors.] Ο βαθμονομητής περιέχει μείγμα ανθρώπινου ορού που προέρχεται από όχι λιγότερους από 30 υγιείς δωρητές αίματος.

Οι προτάσεις από μεταφράσεις που έχω κάνει ή που έχω ελέγξει ...όπως επίσης και από το Dorland's και το Stedman's παραθέτω επιπλέον τοποθεσίες ίντερνετ που αναφέρουν τους όρους με παρόμοια ή ίδια χρήση.
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ, μεγάλη! Αφού συμφωνεί και η γιατρός μας, πείθομαι χωρίς δεύτερη κουβέντα! :) Ευχαριστώ πολύ, παιδιά!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5δεξαμενή, μείγμα, συγκέντρωση
Valentini Mellas
3 +1λογισμικο συναθροισης δεδομενων....maybe
Elena Petelos
4συγκέντρωση;
Betty Revelioti


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συγκέντρωση;


Explanation:
.

Betty Revelioti
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 48

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pooling software
λογισμικο συναθροισης δεδομενων....maybe


Explanation:
Συζευξη ή ισως συναθροιση....

Elena Petelos
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 271

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma: Το έχω βρει ως "λογισμικό συνδυασμού δεδομένων", αλλά νομίζω ότι είναι κοντινή απόδοση.
4 hrs
  -> Thanks.......:-))))

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
δεξαμενή, μείγμα, συγκέντρωση


Explanation:
Serum pool - δεξαμενή ορού
Pooled samples - Μείγμα δειγμάτων
Pooling software - Λογισμικό συγκέντρωσης μείγματος
Pool (verb) συγκεντρώνω, δημιουργώ δείγμα αναφοράς.

Το pool ως ρήμα δεν νομίζω ότι έχει διαφορετική σημασία από "Combine into a common fund; "We pooled resources". - Add together, as of resources. (Webster's Rosetta Edition)

Definition of Pool: a readily available supply - a body part (as blood) collected from many donors and stored for later use (Webster's Medical Dictionary)

[pooled antibodies]μείγμα αντισωμάτων - [pooled antibody screening]προληπτική ανιχνευτική εξέταση μείγματος αντισωμάτων

... αδενίων χρησιμοποιήθηκε μείγμα μονοκλωνικών αντισωμάτων ... www.mednet.gr/hsap/ap09303g.htm

[gA isolated from a pool of normal human sera.] IgA απομονωμένη από μείγμα φυσιολογικών ανθρώπινων ορών.

[plasma pool] δεξαμενή πλάσματος - [Pool of fresh human plasma diluted 1:300 to 1:5000.] “Δεξαμενή” φρέσκου ανθρώπινου πλάσματος, αραιωμένου με αναλογία 1:300 έως 1:5000
.... ημίσειας ζωής (συστατικών) πλάσματος plasma pool: δεξαμενή πλάσματος plasmablast: πλασμαβλάστη www.mednet.gr/hsi/lexico-P.htm / www.endocr-rch.gr/edu\edu_pit_1.html

[The calibrator contains pooled human serum from not less than 30 healthy blood donors.] Ο βαθμονομητής περιέχει μείγμα ανθρώπινου ορού που προέρχεται από όχι λιγότερους από 30 υγιείς δωρητές αίματος.

Οι προτάσεις από μεταφράσεις που έχω κάνει ή που έχω ελέγξει ...όπως επίσης και από το Dorland's και το Stedman's παραθέτω επιπλέον τοποθεσίες ίντερνετ που αναφέρουν τους όρους με παρόμοια ή ίδια χρήση.


Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 57
Grading comment
Ευχαριστώ, μεγάλη! Αφού συμφωνεί και η γιατρός μας, πείθομαι χωρίς δεύτερη κουβέντα! :) Ευχαριστώ πολύ, παιδιά!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma: Συμφωνώ με τις αποδόσεις τις Βαλεντίνης ως προς το "pool" και το "pooled". Έχω δουλέψει πολύ με τέτοια θέματα και με διαφορετικές εταιρείες και το έχω βρει πάντα έτσι.
2 hrs
  -> Nai to pooling borei na apodothei kai os "sindiastiko"

agree  Dionysia
2 hrs
  -> efxaristo

agree  Vicky Papaprodromou
4 hrs
  -> efxaristo

agree  Spiros Doikas
4 hrs
  -> efxaristo

agree  Evdoxia R.
8 hrs
  -> efxaristo