KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

TREATMENT OF RENAL CELL CARCINOMA

Greek translation: θεραπεία νεφροκυτταρικού καρκινώματος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:TREATMENT OF RENAL CELL CARCINOMA
Greek translation:θεραπεία νεφροκυτταρικού καρκινώματος
Entered by: Daphne b

10:54 Jun 24, 2004
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / CANCER
English term or phrase: TREATMENT OF RENAL CELL CARCINOMA
CANCER
ALINA
θεραπεία νεφροκυτταρικού καρκινώματος
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-06-24 11:02:53 GMT)
--------------------------------------------------

Αυτόματη ρήξη θηλώδους νεφροκυτταρικού καρκινώματος: Διαγνωστική προσέγγιση

Μ. Κατσαρού, Μ. Γαβρά, Ι. Γιαπράκης, Α. Αρβανίτη, Σ. Μυλωνά, Λ. Θάνος

Τμήμα Ακτινοδιαγνωστικής, Περιφερειακό Γενικό Νοσοκομείο \"Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός\", Κοργιαλένειο-Μπενάκειο

Στην παρούσα εργασία αναφέρεται η διαγνωστική προσέγγιση, με απεικονιστικές μεθόδους, μιας περίπτωσης αυτόματης ρήξης θηλώδους αδενοκαρκινώματος του νεφρού σε ένα νέο άνδρα ηλικίας 25 ετών, ο οποίος προσήλθε στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου μας σε ημέρα γενικής εφημερίας αιτιώμενος αιφνίδιο οξύ άλγος στη δεξιά νεφρική χώρα. Η διερεύνηση περιέλαβε υπερήχους, ενδοφλέβια πυελογραφία, αξονική τομογραφία μετά έγχυση σκιαγραφικού και εξέταση με μαγνητικό συντονισμό. Περιγράφονται τα ευρήματα που παρατηρούνται σε αυτές τις μάζες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η χαρακτηριστική απεικόνιση της αιμορραγίας, της εκφύλισης της νέκρωσης, και της ψευδοκάψας και γίνεται έκθεση του ιστολογικού παρασκευάσματος.
Τέλος, επιχειρείται μια σύντομη ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας για την κλινική πορεία, τη μακροσκοπική και μικροσκοπική εικόνα, καθώς και για τα απεικονιστικά ευρήματα της ξεχωριστής αυτής ιστολογικής οντότητας.
http://www.helrad.org/journal/issues/31-1/31-1-9.htm

TERM transitional renal cell carcinoma
TERM μεταβατικό νεφροκυτταρικό καρκίνωμα

Ιωάν.Γκαράς,Ιατρός Ογκολόγος,Πρόεδρος της Ογκολογικής Εταιρίας
http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller

Selected response from:

Daphne b
Sweden
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8θεραπεία νεφροκυτταρικού καρκινώματοςDaphne b
5 +1θεραπευτική αγωγή για καρκίνωμα νεφρικών κυττάρων
Vicky Papaprodromou


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
treatment of renal cell carcinoma
θεραπευτική αγωγή για καρκίνωμα νεφρικών κυττάρων


Explanation:
http://www.medlook.net.cy/article.asp?item_id=668

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 191

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
4 mins
  -> Ευχαριστώ, Ευδοξία!

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
treatment of renal cell carcinoma
θεραπεία νεφροκυτταρικού καρκινώματος


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-06-24 11:02:53 GMT)
--------------------------------------------------

Αυτόματη ρήξη θηλώδους νεφροκυτταρικού καρκινώματος: Διαγνωστική προσέγγιση

Μ. Κατσαρού, Μ. Γαβρά, Ι. Γιαπράκης, Α. Αρβανίτη, Σ. Μυλωνά, Λ. Θάνος

Τμήμα Ακτινοδιαγνωστικής, Περιφερειακό Γενικό Νοσοκομείο \"Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός\", Κοργιαλένειο-Μπενάκειο

Στην παρούσα εργασία αναφέρεται η διαγνωστική προσέγγιση, με απεικονιστικές μεθόδους, μιας περίπτωσης αυτόματης ρήξης θηλώδους αδενοκαρκινώματος του νεφρού σε ένα νέο άνδρα ηλικίας 25 ετών, ο οποίος προσήλθε στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου μας σε ημέρα γενικής εφημερίας αιτιώμενος αιφνίδιο οξύ άλγος στη δεξιά νεφρική χώρα. Η διερεύνηση περιέλαβε υπερήχους, ενδοφλέβια πυελογραφία, αξονική τομογραφία μετά έγχυση σκιαγραφικού και εξέταση με μαγνητικό συντονισμό. Περιγράφονται τα ευρήματα που παρατηρούνται σε αυτές τις μάζες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η χαρακτηριστική απεικόνιση της αιμορραγίας, της εκφύλισης της νέκρωσης, και της ψευδοκάψας και γίνεται έκθεση του ιστολογικού παρασκευάσματος.
Τέλος, επιχειρείται μια σύντομη ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας για την κλινική πορεία, τη μακροσκοπική και μικροσκοπική εικόνα, καθώς και για τα απεικονιστικά ευρήματα της ξεχωριστής αυτής ιστολογικής οντότητας.
http://www.helrad.org/journal/issues/31-1/31-1-9.htm

TERM transitional renal cell carcinoma
TERM μεταβατικό νεφροκυτταρικό καρκίνωμα

Ιωάν.Γκαράς,Ιατρός Ογκολόγος,Πρόεδρος της Ογκολογικής Εταιρίας
http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller



Daphne b
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Fakalou: όποιος βιάζεται ... μπερδεύει το ήπαρ με το νεφρό!!!
2 mins
  -> Δεν πειράζει, Αλεξάνδρα! Το κατάλαβες αμέσως, οπότε ουδέν παραπλανητικό στην απάντηση!

agree  Evdoxia R.
4 mins
  -> Ευχαριστώ Ευδοξία!

agree  Katerina Kallitsi
8 mins
  -> Ευχαριστώ, Κατερίνα!

agree  Elena Petelos
16 mins
  -> Ευχαριστώ, Έλενα!

agree  Natassa Iosifidou: Γεια σου Δάφνη!
50 mins
  -> Καλησπέρα, Νατάσσα :-)

agree  Spiros Doikas
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο :-)

agree  Valentini Mellas
12 hrs
  -> Ευχαριστώ Βαλεντίνη!

agree  Eva Karpouzi
17 hrs
  -> Ευχαριστώ Εύα!