KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

minimally invasive surgery (MIS)

Greek translation: ελάχιστα επεμβατική χειρουργική (EEX)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:minimally invasive surgery (MIS)
Greek translation:ελάχιστα επεμβατική χειρουργική (EEX)
Entered by: Costas Zannis

20:05 Jul 2, 2004
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: minimally invasive surgery (MIS)
Συναντιέται και ως "ενδοσκοπική χειρουργική". Kάποιος ακριβέστερος όρος για το MIS;
Costas Zannis
ελάχιστα επεμβατική χειρουργική
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-07-02 20:19:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://users.forthnet.gr/ath/sambalis/Laparoscopy.html
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6ελάχιστα επεμβατική χειρουργική
Emmanouil Tyrakis
5 +1ελάχιστα επεμβατική χειρουργική
Elena Petelos
3χειρουργικές μέθοδοι μικρής επεμβατικότητας
Maria Ferstl


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
minimally invasive surgery (mis)
ελάχιστα επεμβατική χειρουργική


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-07-02 20:19:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://users.forthnet.gr/ath/sambalis/Laparoscopy.html

Emmanouil Tyrakis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Ferstl: ναι, εχεις δίκιο
2 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Joanne Panteleon: βρε το Μανωλάκη..πώς από' δω;;;
12 mins
  -> Περαστικός, είδα φως και μπήκα βεβαίως βεβαίως...

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Evdoxia R.
1 day13 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Valentini Mellas
1 day21 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Alexandra Fakalou
2 days10 hrs
  -> Ευχαριστώ

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
minimally invasive surgery (mis)
χειρουργικές μέθοδοι μικρής επεμβατικότητας


Explanation:
Ελπίζω να βρεις κάτι πιο ακριβές. Πάντως αυτός είναι υπαρκτός όρος, και περιέχει την επεμβατικότητα που θέλεις...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-07-02 20:31:01 GMT)
--------------------------------------------------

ΠΛάκα έχει, καμιά φορά σκεφτόμαστε περίπλοκα και δε μας έρχεται η πιο εύκολη εκδοχή...


    Reference: http://www.chios-medical.gr/Lykourinas.htm
Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
minimally invasive surgery (mis)
ελάχιστα επεμβατική χειρουργική


Explanation:
Κώστα θα βοηθούσε να ξέραμε επμβατική σε ποιόν τομέα, καρδιολογία (;), ογκολογία (;). κ.λ.π.

http://www.hatzikosta-surgery.gr/new/default. asp?ACT=5&content=4&id=4&mnu=4

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-07-02 20:33:28 GMT)
--------------------------------------------------

Ενδοσκοπική μεθοδολογία στην ελάχιστα επεμβατική,
Λαπαροενδοσκοπική, επίσης ...
Η εγχείρηση επαναιμάτωσης των στεφανιαίων αρτηριών με μικρή θωρακοτομή χωρίς τη χρήση εξωσωματικής κυκλοφορίας (minimally invasive coronary bypass surgery)...
http://www.mednet.gr/archives/1999-6/557.html
Η ενδοσκοπική χειρουργική και η ελαχιστοποίηση του νευροχειρουργικού τραύματος (minimal invasive neurosurgery) ...
http://medical.eexi.gr/neurosurgery/tzanis/tzaniscour.html

Μη-παρεμβατική...http//www.italia.gr/.../portal.asp?cpage=ARTICLE& returnPage=SECTION&group=1§ion=8&articleid=85

και επίσης \'ενδοσκοπική παρέμβαση\' ..http://www.mednet.gr/hss/96_12_09.htm
http://www.crohn.gr/gr/research_011202a.php


    www.iatronet.gr/htmlpages/mainpages/ ygianosoi/nosoiotosrinfar/asth_otorino_laparoskop.html
    www.epeaek.gr/epeaekadmin/jsp/ el/upload/form3/ApotelesmataMetaptyxiaka.xls
Elena Petelos
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 271

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanne Panteleon
9 mins
  -> Thanks! :-))