KudoZ home » English to Greek » Metrology

Roll over

Greek translation: αναστροφή


12:55 Jul 3, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Metrology / Meters
English term or phrase: Roll over
Meter Roll Over: Should the ending meter reading be less than the beginning meter reading, indicate that a meter rolled over by selecting YES.

δηλαδή σημαίνει ότι αφού φτάσει στη μέγιστη τιμή,
γυρίζει πάλι στο μηδέν, όπως το κοντέρ του αυτοκινήτου στο 999.999->000.000. Ψάχνω για μια κατάλληλη διατύπωση στα Ελληνικά (ουσιαστικό). Το ουσιαστικό θα χρησιμοποιηθεί χωρίς τη λέξη μετρητής δίπλα του, επομένως θα πρέπει να είναι αρκετά περιγραφικό. Τα επαναφορά, μηδενισμός δεν μου φαίνονται σωστά γιατί δεν δείχνουν ότι έφτασε στο μέγιστο και μετά μηδένισε.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
Theodoros Linardos
Germany
Greek translation:αναστροφή
Explanation:
Δώσε κλώτσο να γυρίσει...
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1επαναφορά
Spiros Doikas
2αναστροφήAndras Mohay


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
roll over
επαναφορά


Explanation:
Αυτό θα έλεγα εγώ.

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
45 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
roll over
αναστροφή


Explanation:
Δώσε κλώτσο να γυρίσει...

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ