KudoZ home » English to Greek » Other

Hedge Fund

Greek translation: κερδοσκοπικό αμοιβαίο κεφάλαιο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hedge Fund
Greek translation:κερδοσκοπικό αμοιβαίο κεφάλαιο
Entered by: xxxvera_

18:41 Feb 24, 2006
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Other / Economics
English term or phrase: Hedge Fund
ti akrivos simainei autos o oros??? den exo ka8olou context peri autou.
xxxvera_
κερδοσκοπικό αμοιβαίο κεφάλαιο
Explanation:
Λεξικό Χρυσοβιτσιώτη

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-02-24 18:48:00 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ο ορισμός στο λεξικό είναι ο εξής:

hedge fund - κερδοσκοπικό αμοιβαίο κεφάλαιο. Αρχικά ο όρος αναφερόταν σε οργανισμούς (επενδύσεων, κτλ) που προσπαθούσαν να αποτρέψουν πιθανούς κινδύνους διενεργώντας αντίστροφες πράξεις. Σήμερα χαρακτηρίζονται έτσι περίπου 3000 εταιρίες (κυρίως offshore), με κεφάλαια 200-400 δισ. δολάρια, που ενεργούν κερδοσκοπικές συναλλαγές (πωλήσεις "αέρα", αρμπιτράζ, κτλ) υψηλού κινδύνου για αποκομιδή κερδών ή αυξημένων αποδόσεων. Έχουν αναφερθεί ποσοστά 15-20% ετησίως για τα "συντηρητικά" και έως 80% για τα "επιθετικά". Έχουν τη δυνατότητα να ενεργούν συναλλαγές πολλαπλάσιες των οικονιμών του δυνατοτήτων χρησιμοποιώντας δανειακά κεφάλαια και τα παράγωγα.

Έχει και μερικές ακόμη συγκεκριμένες πληροφορίες για ομίλους των ΗΠΑ. Αν θες πες μου να στις γράψω.
Selected response from:

Isodynamia
Greece
Grading comment
euxaristo poli Constantina!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4κερδοσκοπικό αμοιβαίο κεφάλαιοIsodynamia
4αμοιβαίο κεφάλαιο κινδύνουxxxK...


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
hedge fund
κερδοσκοπικό αμοιβαίο κεφάλαιο


Explanation:
Λεξικό Χρυσοβιτσιώτη

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-02-24 18:48:00 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ο ορισμός στο λεξικό είναι ο εξής:

hedge fund - κερδοσκοπικό αμοιβαίο κεφάλαιο. Αρχικά ο όρος αναφερόταν σε οργανισμούς (επενδύσεων, κτλ) που προσπαθούσαν να αποτρέψουν πιθανούς κινδύνους διενεργώντας αντίστροφες πράξεις. Σήμερα χαρακτηρίζονται έτσι περίπου 3000 εταιρίες (κυρίως offshore), με κεφάλαια 200-400 δισ. δολάρια, που ενεργούν κερδοσκοπικές συναλλαγές (πωλήσεις "αέρα", αρμπιτράζ, κτλ) υψηλού κινδύνου για αποκομιδή κερδών ή αυξημένων αποδόσεων. Έχουν αναφερθεί ποσοστά 15-20% ετησίως για τα "συντηρητικά" και έως 80% για τα "επιθετικά". Έχουν τη δυνατότητα να ενεργούν συναλλαγές πολλαπλάσιες των οικονιμών του δυνατοτήτων χρησιμοποιώντας δανειακά κεφάλαια και τα παράγωγα.

Έχει και μερικές ακόμη συγκεκριμένες πληροφορίες για ομίλους των ΗΠΑ. Αν θες πες μου να στις γράψω.

Isodynamia
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 22
Grading comment
euxaristo poli Constantina!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos: ΄-) /Καλό μας Σ/Κ. ΄-)
0 min
  -> Ευχαριστώ, Έλενά μου!

agree  Nick Lingris: Και "κεφάλαια αντιστάθμισης κινδύνου" (same source).
5 mins
  -> :)

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  ELEFTHERIA FLOROU
20 hrs
  -> Ευχαριστώ!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hedge fund
αμοιβαίο κεφάλαιο κινδύνου


Explanation:
EuroDicautom: a little-regulated private investment partnership for large investors

xxxK...
Native speaker of: Native in GreekGreek