KudoZ home » English to Greek » Other

here are some ways to cook this versatile veg

Greek translation: Να μερικοί τρόποι να ετοιμάσετε πιάτα μ' αυτό το ευπροσάρμοστο λαχανικό


13:13 Nov 1, 2007
English to Greek translations [PRO]
Other / Terminology
English term or phrase: here are some ways to cook this versatile veg
This refers to pumpkin..
So maybe 'Εδώ είναι μερικοί τρόποι μεγιρέματος για αυτό το πολύμορφο λαχανικό΄?
Ιδεές?!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
elena09
Greek translation:Να μερικοί τρόποι να ετοιμάσετε πιάτα μ' αυτό το ευπροσάρμοστο λαχανικό
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-01 15:11:43 GMT)
--------------------------------------------------

Έλενα, δες κι αυτό, που προτείνει η Βίκη:

"Είναι ιδανικό για πολλά πιάτα τούτο το λαχανικό. Να μερικά απ' αυτά:"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-11-01 17:28:38 GMT)
--------------------------------------------------

Δες και την πρόταση του Andras: "πολλαπλά χρήσιμο"
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9Να μερικοί τρόποι να ετοιμάσετε πιάτα μ' αυτό το ευπροσάρμοστο λαχανικό
Angeliki Papadopoulou
1Να μερικοί τρόποι να μαγειρ. αυτό το βολικό λαχανικό.ammon


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
Να μερικοί τρόποι να ετοιμάσετε πιάτα μ' αυτό το ευπροσάρμοστο λαχανικό


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-01 15:11:43 GMT)
--------------------------------------------------

Έλενα, δες κι αυτό, που προτείνει η Βίκη:

"Είναι ιδανικό για πολλά πιάτα τούτο το λαχανικό. Να μερικά απ' αυτά:"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-11-01 17:28:38 GMT)
--------------------------------------------------

Δες και την πρόταση του Andras: "πολλαπλά χρήσιμο"

Angeliki Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot: Μ' αρέσει.// Και το "...μερικοί από τους πολλούς τρόπους να μαγειρέψετε..."
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou: «Είναι ιδανικό για πολλά πιάτα τούτο το λαχανικό. Να μερικά απ' αυτά:». Χαίρετε, Λίνα, και καλό μας μήνα!
1 hr
  -> Καλό μας μήνα, Βίκη μας, και... περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα!

agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Έυη.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Μ' αρέσει η πρόταση της Βίκυς
2 hrs
  -> Κι εμένα!

agree  Andras Mohay: "πολλαπλώς χρήσιμο" Όπως εδώ: Το κουάρκ είναι πολλαπλώς χρήσιμο, αφού χάρη στην απαλή του γεύση, ...
2 hrs
  -> Κι έτσι θα μπορούσε να είναι, ευχαριστώ!

agree  Maria Karra
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μαρία.

agree  Nick Lingris: Να μερικοί από τους πολλούς τρόπους να μαγειρέψετε αυτό το λαχανικό.
8 hrs
  -> Σωστό και αυτό! Καλημέρα.

agree  Anastasia Giagopoulou: Καλημέρα.
20 hrs
  -> Purrrrrrrrr!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
5 days
  -> Ευχαριστώ Mirjana

18 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Να μερικοί τρόποι να μαγειρ. αυτό το βολικό λαχανικό.


Explanation:
Το κατάλληλο ύφος ενός κειμένου με συνταγές. Ακόμα καλύτερα: "Αυτό το λαχανικό προσφέρεται (ή είναι βολικό) για διάφορους τρόπους μαγειρέματος, όπως ..."

ammon
Native speaker of: Native in GreekGreek