ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Greek » Other

bubble-wrap

Greek translation: αεροπλάστ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bubble-wrap
Greek translation:αεροπλάστ
Entered by: sassa

20:22 Jan 21, 2008
English to Greek translations [PRO]
Other
English term or phrase: bubble-wrap
Any ideas how this is called in greek? if there's such a word...
Georgia
αεροπλάστ
Explanation:
Δεν γνώριζα την ύπαρξη του όρου, μέχρι που το ζήτησα σε κατάστημα ειδών συσκευασίας και μου εξήγησαν πώς το λένε. Είδα, μάλιστα, ότι έτσι το ανέφεραν σε καταλόγους και τιμολόγια.
Selected response from:

sassa
Grading comment
Eυχαριστώ. Μου είναι πιο χρήσιμο μονολεκτικά παρά περιφραστικά
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4αεροπλάστ
sassa
3 +2πλαστικό περιτύλιγμα με φυσαλίδες
Anastasia Giagopoulou
3 +1(προστατευτικό) περιτύλιγμα (φυσαλίδων αέρα)
Eri Koutala
4Συσκευασία με φυσαλίδες αέρα για μεταφορά εύθραυστων αντικειμένων
Assimina Vavoula


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Συσκευασία με φυσαλίδες αέρα για μεταφορά εύθραυστων αντικειμένων


Explanation:
Συσκευασία με φυσαλίδες αέρα για μεταφορά εύθραυστων αντικειμένων (Bubble-wrap)

http://www.e-telescope.gr/gr/cat08/art08_070115.htm

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
πλαστικό περιτύλιγμα με φυσαλίδες


Explanation:
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=πλαστικό περιτύλιγμα ...

Anastasia Giagopoulou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
2 mins
  -> Ευχαριστώ, κυρία μου! ;-)

agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Εύη. Καλημέρα! ;-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
αεροπλάστ


Explanation:
Δεν γνώριζα την ύπαρξη του όρου, μέχρι που το ζήτησα σε κατάστημα ειδών συσκευασίας και μου εξήγησαν πώς το λένε. Είδα, μάλιστα, ότι έτσι το ανέφεραν σε καταλόγους και τιμολόγια.


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE...
sassa
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Eυχαριστώ. Μου είναι πιο χρήσιμο μονολεκτικά παρά περιφραστικά

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
29 mins

agree  Evi Prokopi
37 mins

neutral  Eri Koutala: Πολύ καλό με μόνη ένσταση ότι ίσως να πρόκειται για μάρκα (aeroplast ltd) που έχει καθιερωθεί από το όνομα (π.χ.Black&decker κ.α.), πιθανόν χωρίς επεξήγηση να μην είναι αρκετά ξεκάθαρο (http://www.aeroplastltd.com/) και υπάρxει και το aeroplast ως λέξη
39 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Έτσι, μπράβο, Σάσσα μας, να μαθαίνουμε καινούριες λέξεις. Καλημέρα!
13 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
31 days

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(προστατευτικό) περιτύλιγμα (φυσαλίδων αέρα)


Explanation:
Σε instruction manual το βρήκα έτσι
http://tinyurl.com/ynlzxk

http://www.proz.com/kudoz/1976448


--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-01-21 20:39:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ups.com/content/gr/el/resources/prepare/materials...

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-01-21 20:43:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dhl.gr/publish/gr/gr/information/shipping/pack/in...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2008-01-21 20:46:42 GMT)
--------------------------------------------------

ουσιαστικά είναι φύλλα φισαλίδας
Τα φύλλα φυσαλίδας είναι μικροί θύλακες αέρα, κατανεμημένοι επάνω σε ένα πλαστικό φύλλο. Προσφέρει πολύ καλή προστασία από κραδασμούς και φθορές, ενώ παράλληλα είναι ελαφρύ και εύκαμπτο.

Δεν είναι αποκλειστικά για εύθραστα αντικείμενα

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-01-21 20:48:44 GMT)
--------------------------------------------------

το φυσαλίδα αλλού το βρίσκω με ι και αλλού με υ

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-21 22:08:12 GMT)
--------------------------------------------------

Οι εταιρίες μεταφορών UPS και DHL χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο στις σελίδες τους, εάν έχει να κάνει με κάτι τέτοιο.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-01-21 22:30:33 GMT)
--------------------------------------------------

Όσο για το aeroplast σαν αγγλική λέξη το βρήκα και σε αρκετά κείμενα υγειονομικής φύσης

http://stinet.dtic.mil/oai/oai?verb=getRecord&metadataPrefix...
http://online.boundtree.co.uk/Scripts/prodView.asp?idproduct...
http://www.sellesmedical.co.uk/store/product/1788-Aeroplast-...

και υπάρχει ο κίνδυνος σύγχυσης


    Reference: http://tinyurl.com/ynlzxk
Eri Koutala
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Σ' ευχαριστώ πολύ Εύη!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Anastasia Giagopoulou, GrEsEnNo, sassa