KudoZ home » English to Greek » Other

language professionals

Greek translation: επαγγελματίες από το χώρο των γλωσσών/εργαζόμενοι σε γλωσσικά επαγγέλματα / ασχολούμενοι με γλωσσικά επαγγέλματα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:language professionals
Greek translation:επαγγελματίες από το χώρο των γλωσσών/εργαζόμενοι σε γλωσσικά επαγγέλματα / ασχολούμενοι με γλωσσικά επαγγέλματα
Entered by: Tina Lavrentiadou

14:51 Mar 13, 2008
English to Greek translations [PRO]
Other / ProZ.com Greek localisation - Proofing stage
English term or phrase: language professionals
...
xxxd_vachliot
επαγγελματίες από το χώρο των γλωσσών
Explanation:
Το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό.

Παράδειγμα από τη σελίδα europa.eu
"Τα αγγλικά από μόνα τους δεν μπορούν να λειτουργήσουν καταλυτικά για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Αυτό είναι ένα από τα κύρια συμπεράσματα μιας σημαντικής διάσκεψης με τίτλο «Οι γλώσσες εξυπηρετούν τα συμφέροντά μας», η οποία πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες στις 21 Σεπτεμβρίου. Στη διάσκεψη αυτή συμμετέχουν περισσότεροι από 250 εκπρόσωποι μικρομεσαίων επιχειρήσεων, επαγγελματικών οργανώσεων, εμπορικών επιμελητηρίων, αρμόδιων για τη χάραξη πολιτικής και επαγγελματιών από το χώρο των γλωσσών."

Σίγουρα υπάρχουν πολλές άλλες καλύτερες ιδέες. Ας περιμένουμε.
Selected response from:

Tina Lavrentiadou
Portugal
Grading comment
Κι αυτό κατοχυρώνεται!



Summary of answers provided
4 +2επαγγελματίες από το χώρο των γλωσσώνTina Lavrentiadou
3εργαζόμενοι σε γλωσσικά επαγγέλματα / ασχολούμενοι με γλωσσικά επαγγέλματα
Danae Ferri


Discussion entries: 4





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
επαγγελματίες από το χώρο των γλωσσών


Explanation:
Το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό.

Παράδειγμα από τη σελίδα europa.eu
"Τα αγγλικά από μόνα τους δεν μπορούν να λειτουργήσουν καταλυτικά για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Αυτό είναι ένα από τα κύρια συμπεράσματα μιας σημαντικής διάσκεψης με τίτλο «Οι γλώσσες εξυπηρετούν τα συμφέροντά μας», η οποία πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες στις 21 Σεπτεμβρίου. Στη διάσκεψη αυτή συμμετέχουν περισσότεροι από 250 εκπρόσωποι μικρομεσαίων επιχειρήσεων, επαγγελματικών οργανώσεων, εμπορικών επιμελητηρίων, αρμόδιων για τη χάραξη πολιτικής και επαγγελματιών από το χώρο των γλωσσών."

Σίγουρα υπάρχουν πολλές άλλες καλύτερες ιδέες. Ας περιμένουμε.


    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:2bTfQQI2YrYJ:europa.eu/...
Tina Lavrentiadou
Portugal
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Κι αυτό κατοχυρώνεται!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ, Βίκυ.

agree  Danae Ferri
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ, Δανάη.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
εργαζόμενοι σε γλωσσικά επαγγέλματα / ασχολούμενοι με γλωσσικά επαγγέλματα


Explanation:
Άλλη μια πρόταση...

Danae Ferri
Norway
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20