KudoZ home » English to Greek » Other

National Alzheimer’s Association

Greek translation: Αμερικανική Ένωση Alzheimer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: National Alzheimer’s Association
Greek translation:Αμερικανική Ένωση Alzheimer
Entered by: Assimina Vavoula

02:01 Feb 1, 2009
English to Greek translations [PRO]
Medical - Other
English term or phrase: National Alzheimer’s Association
Ξέρει κανείς με ποια ονομασία είναι γνωστός στην Ελλάδα?
xxxalexia smyrn
Greece
Αμερικανική Ένωση Alzheimer
Explanation:
Αν θέλεις τον αντιστοιχο φορέα των ΗΠΑ πως είναι γνωστός στην Ελλάδα.
http://www.disabled.gr/lib/?p=7300
http://www.bioshop.gr/file-biokosmos/023/naturegreen.htm
Selected response from:

Assimina Vavoula
Greece
Grading comment
Αυτό ακριβώς ζητούσα.Ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Εθνικό(ς) οργανισμός / σωματείο για τη νόσο Αλτσχάιμερ
socratisv
5 +1Αμερικανική Ένωση AlzheimerAssimina Vavoula
5Ελληνική Εταιρεία Νόσου Alzheimer και Συναφών Διαταραχών //Ελληνική Εταιρεία Νόσου Alzheimer και ΣυγAssimina Vavoula


Discussion entries: 1





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
national alzheimer’s association
Ελληνική Εταιρεία Νόσου Alzheimer και Συναφών Διαταραχών //Ελληνική Εταιρεία Νόσου Alzheimer και Συγ


Explanation:
Όπως είπε ο Παναγιώτης. Και ιδού οι ιστότοποι:

www.alzheimerathens.gr/
http://www.alzheimer-hellas.gr/

http://www.simetexo.gr/index.php?option=com_content&view=art...


Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Παιδιά δεν ισχύει αυτό. Η εταιρία βρίσκεται στις Η.Π.Α


11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
national alzheimer’s association
Αμερικανική Ένωση Alzheimer


Explanation:
Αν θέλεις τον αντιστοιχο φορέα των ΗΠΑ πως είναι γνωστός στην Ελλάδα.
http://www.disabled.gr/lib/?p=7300
http://www.bioshop.gr/file-biokosmos/023/naturegreen.htm


Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Αυτό ακριβώς ζητούσα.Ευχαριστώ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot
19 hrs
  -> Ευχαριστώ, Δημήτρη. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
national alzheimer’s association
Εθνικό(ς) οργανισμός / σωματείο για τη νόσο Αλτσχάιμερ


Explanation:
Alzheimer’s association
Οργανισμός για τη νόσο Αλτσχάιμερ με έδρα τις ΗΠΑ.
www.alz.org
http://alzheimerathens.com/index.php?option=com_content&view...

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Panagiotis Andrias
9 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
23 hrs