KudoZ home » English to Greek » Other

PLAIN METAL BODY AIR POT

Greek translation: θερμός με απλό μεταλλικό περίβλημα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PLAIN METAL BODY AIR POT
Greek translation:θερμός με απλό μεταλλικό περίβλημα
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

13:38 Nov 6, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: PLAIN METAL BODY AIR POT
PLAIN METAL BODY AIR POT
Betty Revelioti
Greece
θερμός με απλό μεταλλικό περίβλημα
Explanation:
Ξέρω σίγουρα ότι το air pot είναι θερμός.. τώρα σε τι context το έχεις, δεν γνωρίζω... οπότε διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις. Εσύ θα κρίνεις εάν είναι σωστό.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2003-11-06 13:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

Δες εδώ... http://www.instawares.com/Air-Pot-Coffee-Server-25-Liter.AP-...
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Nadia, se efxaristo para poli!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2θερμός με απλό μεταλλικό περίβλημα
Nadia-Anastasia Fahmi
4Μεταλλικός διανεμητής
Costas Zannis
3βραστήρας / δοχείο θερμός με μεταλικό σώμα
Spiros Doikas


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
plain metal body air pot
θερμός με απλό μεταλλικό περίβλημα


Explanation:
Ξέρω σίγουρα ότι το air pot είναι θερμός.. τώρα σε τι context το έχεις, δεν γνωρίζω... οπότε διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις. Εσύ θα κρίνεις εάν είναι σωστό.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2003-11-06 13:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

Δες εδώ... http://www.instawares.com/Air-Pot-Coffee-Server-25-Liter.AP-...


Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671
Grading comment
Nadia, se efxaristo para poli!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
6 mins
  -> :-))

agree  Evdoxia R.
1 hr
  -> :-))

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
βραστήρας / δοχείο θερμός με μεταλικό σώμα


Explanation:

Laurel 58 Series Metal Air Pot
Appealing appearance, world leading thermal insulation technology, choice materials, & favorable price!



Price: N/A Request this product

--------------------------------------------------------------------------------

Laurel 12 Series Metal Air Pot
Appealing appearance, world leading thermal insulation technology, choice materials, & favorable price!



Price: N/A Request this product





    Reference: http://www.asiachi.com/tigelpotrebt.html
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Μεταλλικός διανεμητής


Explanation:
Αν το δοχείο αυτό είναι μικρής περιεκτικότητας (κάτω των δύο L ) τότε το θερμός σου κάνει.
Άν είναι μεγαλύτερο, εξέτασε το "διανεμητής" (server), είναι καθιερωμένος όρος στην πιάτσα των ξενοδοχειακών κυρίως ειδών.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouil Tyrakis
22 mins

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Δεν θα έλεγε "plain metal body server" εάν ήθελε το διανεμητή;
1 hr
  -> Και θα υπερασπίσω με τη ζωή μου το δικαίωμά σας αυτό.