KudoZ home » English to Greek » Other

Rutabaga

Greek translation: γουλί, ρουταμπάγκα, γογγύλι, ρέβα, αγριοκρόμβη και καθε φυτό της οικογένειας brassica (ελαιούχα/κλωστικά φυτά)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Rutabaga
Greek translation:γουλί, ρουταμπάγκα, γογγύλι, ρέβα, αγριοκρόμβη και καθε φυτό της οικογένειας brassica (ελαιούχα/κλωστικά φυτά)
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

20:38 Nov 9, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: Rutabaga
Είδος φυτού. Το βρήκα "ρουταμπάγκα" αλλά δεν το έχω ακούσει ποτέ. Υπάρχει κάποια άλλη ονομασία;
xxxx-Translator
γουλί, ρουταμπάγκα
Explanation:
Golden Magenta

Ελαιούχα και κλωστικά φυτά: Brassica napus L. (partim) - Γουλί

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2003-11-09 20:59:10 GMT)
--------------------------------------------------

γουλί (το) - τρυφερό βλαστάρι (http://www.egrigoros.gr/BOOK/a63.asp)


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 41 mins (2003-11-09 23:20:21 GMT)
--------------------------------------------------

ψάχνοντας, ψάχνοντας, βρήκα και αυτό members.madasafish.com/~grahamwhite/ plants/plants3.html
\"CULTIVATED RAPE (Brassica Napa) (= ρέβα, αγριοκρόμβη)
The brassica family includes: Field Cabbage (Brassica camperstris), Turnip (Brassica Rapa), Rape or Colza (Brassica Napa), Swede (Brassica rutabaga) and Charlock (Brassica Sinapis). The above picture shows Cultivated Rape -(Brassica Napa) which can be collected from field edges and road verges adjoining farmers fields growing the familiar \'oilseed rape\'.

Εν ολίγοις είναι διάφορα τρυφερά βλαστάρια είτε λάχουνου, γογγυλιού κλπ.

Τώρα, μάλλον σε μπέρδεψα μου φαίνεται. Αλλά, εσύ έχεις μπροστά σου το κείμενο, εσύ ξέρεις τι θα πάρεις από όλες αυτές τις πληροφορίες.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ, Νάντια, με βοήθησες πάρα πολύ. Πρόκειται για παιδική ταινία και χρειαζόμουν μια λέξη απλή και κατανοητή. Δυστυχώς, δεν έχω το βίντεο!! Όπως και με πολλά DVD η ταινία βγαίνει το Μάρτη στην Αμερική και κανείς δεν μπορεί να τη δει. Αυτά για να μη βαράμε όλοι τους υποτιτλιστές. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5γουλί, ρουταμπάγκα
Nadia-Anastasia Fahmi
5ρουταμπάγα
Costas Zannis
5Γουλί κιτρινόσαρκο
Emmanouil Tyrakis


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rutabaga
Γουλί κιτρινόσαρκο


Explanation:
Η γογγυλώδης, σφαιρικού σχήματος, ρίζα του φυτού της οικογένειας των Σταυρανθών Brassica napus var. napobrassica.
Οδηγός Τροφίμων και Ποτών (Α. Γ. Καρδούλης)

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
rutabaga
γουλί, ρουταμπάγκα


Explanation:
Golden Magenta

Ελαιούχα και κλωστικά φυτά: Brassica napus L. (partim) - Γουλί

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2003-11-09 20:59:10 GMT)
--------------------------------------------------

γουλί (το) - τρυφερό βλαστάρι (http://www.egrigoros.gr/BOOK/a63.asp)


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 41 mins (2003-11-09 23:20:21 GMT)
--------------------------------------------------

ψάχνοντας, ψάχνοντας, βρήκα και αυτό members.madasafish.com/~grahamwhite/ plants/plants3.html
\"CULTIVATED RAPE (Brassica Napa) (= ρέβα, αγριοκρόμβη)
The brassica family includes: Field Cabbage (Brassica camperstris), Turnip (Brassica Rapa), Rape or Colza (Brassica Napa), Swede (Brassica rutabaga) and Charlock (Brassica Sinapis). The above picture shows Cultivated Rape -(Brassica Napa) which can be collected from field edges and road verges adjoining farmers fields growing the familiar \'oilseed rape\'.

Εν ολίγοις είναι διάφορα τρυφερά βλαστάρια είτε λάχουνου, γογγυλιού κλπ.

Τώρα, μάλλον σε μπέρδεψα μου φαίνεται. Αλλά, εσύ έχεις μπροστά σου το κείμενο, εσύ ξέρεις τι θα πάρεις από όλες αυτές τις πληροφορίες.


    Reference: http://www.cpvo.eu.int/Gr/Lex/EL394R2100
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671
Grading comment
Ευχαριστώ, Νάντια, με βοήθησες πάρα πολύ. Πρόκειται για παιδική ταινία και χρειαζόμουν μια λέξη απλή και κατανοητή. Δυστυχώς, δεν έχω το βίντεο!! Όπως και με πολλά DVD η ταινία βγαίνει το Μάρτη στην Αμερική και κανείς δεν μπορεί να τη δει. Αυτά για να μη βαράμε όλοι τους υποτιτλιστές. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
2 hrs
  -> :-))

agree  Gregoris Kondylis
10 hrs
  -> :-))

agree  Evdoxia R.
11 hrs
  -> :-))

agree  Vicky Papaprodromou
12 hrs
  -> Good morning, Victoria ;-)

agree  Betty Revelioti
15 hrs
  -> :-))

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ρουταμπάγα


Explanation:
Ως "ρουταμπάγα" (rutapaga) το αναφέρει ο Π. Γ .Γεννάδιος στο "Φυτολογικό Λεξικό (1914). Ένα είδος που ελάχιστα διαφέρει απ' το κοινό λάχανο. Πράγματι ανήκει στην οικογένεια των Σταυρανθών (Brassica)αλλά η οικογένεια είναι πολυμελής, έχει περί τα 80 μέλη.
Τάδε έφη Γεννάδιος.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656