KudoZ home » English to Greek » Other

indigo

Greek translation: λουλακί


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:indigo
Greek translation:λουλακί
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

21:22 Nov 9, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
English term or phrase: indigo
Χρώμα. Είναι σωστό να το πούμε λουλακί; Υπάρχει άλλη απόδοση;
xxxx-Translator
λουλακί
Explanation:
λουλάκι: χρωστική ουσία γαλάζια, που βγαίνει από το τροπικό φυτό ινδικόν

απόχρωση που έχει ή προσδίδει το λουλάκι

Δες και το Link που σου δίνω παρακάτω σχετικά με τα χρώματα του ουράνιου τόξου... λουλακί αναφέρεται.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ, Νάντια!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6λουλακί
Nadia-Anastasia Fahmi
3 +2(απόχρωση που έχει ή προσδίδει το) λουλάκι # επίθ. λουλακής
Spiros Doikas


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
(απόχρωση που έχει ή προσδίδει το) λουλάκι # επίθ. λουλακής


Explanation:
MATZENTA

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
1 hr

agree  Gregoris Kondylis
10 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
λουλακί


Explanation:
λουλάκι: χρωστική ουσία γαλάζια, που βγαίνει από το τροπικό φυτό ινδικόν

απόχρωση που έχει ή προσδίδει το λουλάκι

Δες και το Link που σου δίνω παρακάτω σχετικά με τα χρώματα του ουράνιου τόξου... λουλακί αναφέρεται.


    Reference: http://www.materials.uoc.gr/fisiki_II/mst124-64.htm
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ, Νάντια!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gregoris Kondylis
10 hrs
  -> :-))

agree  Evdoxia R.
11 hrs
  -> :-))

agree  Eftychia Stamatopoulou
11 hrs
  -> :-))

agree  Vicky Papaprodromou
11 hrs
  -> ;-))

agree  Betty Revelioti
15 hrs
  -> :-))

agree  Lena skotida
1 day15 hrs
  -> :-))