KudoZ home » English to Greek » Other

deconstructionist feminists

Greek translation: οι φεμινίστριες του αποδομισμού


23:21 Jan 18, 2004
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: deconstructionist feminists
the article is about feminism
dna
Greek translation:οι φεμινίστριες του αποδομισμού
Explanation:
οι φεμινίστριες που βρίσκονται στη θεωρητική κατεύθυνση του αποδομισμού.
Αποδομισμός = θεωρία και μέθοδος που ξεκίνησε από τη λογοτεχνική κριτική και εφαρμόζεται και στην Κοινωνιολογία.
Selected response from:

xxxmarka
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7οι φεμινίστριες του αποδομισμούxxxmarka
4φεμινίστριες υπέρ της θεωρίας αποδόμησης του φύλου
Natassa Iosifidou
5 -1αναδομητής-φεμινιστής
kalaitzi


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
αναδομητής-φεμινιστής


Explanation:
deconstructionist= αναδομητής, αυτός ο οποίος αναδομεί ένα θεσμό
deconstruct=αναδομώ
π.χ.social forms which will have to be deconstructed before socialism can be developed.



--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-19 14:37:34 (GMT)
--------------------------------------------------

Πιστεύω ότι επειδή η λέξη \"αναδομητής\" δεν είναι δόκιμη η φράση deconstructionist feminist μπορει να ερμηνευτεί επίσης ως ριζοσπάστης/ανατρεπτική φεμινίστρια.

Δηλαδή αυτή η οποία δεν δέχεται τα πράγματα έτσι όπως είναι, τα αναλύει και προσπαθεί να τα ανατρέψει.

kalaitzi
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Vicky Papaprodromou: Sorry, but "αναδομώ" is "reconstruct". Thus, "αναδομητής" would be "reconstructionist", e.g. http://www.rrc.edu/journal/
1 hr

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
φεμινίστριες υπέρ της θεωρίας αποδόμησης του φύλου


Explanation:
I think that "deconstruction" in this context has to do with the "gender deconstruction" that is "αποδόμηση του φύλου" in Greek.

Take a look at the following sites and see for yourself:

http://www.lgu.ac.uk/politics/T&L/course material/pg283/semi...

http://www.rqiiac.qc.ca/fr/actualites_debats/documents_dappu...

http://www.kethi.gr/greek/meletes/FILO_XOROS/Bibliografia.ht...

http://www.genderissues.org.gr/Diotima/drasthriothtes/drasei...

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-19 12:07:12 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Sylvester, from a postmodernist feminist perspective sees gender itself as a social construct which needs explaining. If we begin to view gender through the post-modern lens and talk of gender deconstruction we inevitably get to led to asking the question \"is there such a thing as a woman\"?. If we follow this through to its conclusion we see that postmodernism places much more importance and value on different expressions of identity and culture.\"
-----------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-19 12:09:30 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Pητές ή λανθάνουσες oι (προ)οπτικές αυτές της ανθρωπολογίας και της ιστορίας των γυναικών θα γίνουν αντικείμενο μιας παραπέρα επεξεργασίας από την ανθρωπολογία και ιστορία του φύλου η οποία θα διαδεχτεί την ανθρωπολογία και ιστορία των γυναικών από την δεκαετία του 80 και μετά. Η μεταστροφή/μετάβαση αυτή συνδέεται με την εμφάνιση ευρύτερων θεωρητικών ρευμάτων όπως της θεωρίας της κοινωνικής κατασκευής και του μεταδομισμού αλλά και μετατοπίσεων που συμβαίνουν στο εσωτερικό του φεμινιστικού κινήματος. Ενώ η ανθρωπολογία και ιστορία των γυναικών έδινε έμφαση στην οικουμενικότητα των κατηγοριών άνδρας-γυναίκα, στην έμφυλη διαφορά η ανθρωπολογία και ιστορία του φύλου προχώρησε στην αποδόμηση των κατηγοριών αυτών θεωρώντας ότι το νόημα τους είναι διαφορετικό σε διαφορετικές κοινωνίες και ιστορικές περιόδους.\"

http://www.aegean.gr/gender-postgraduate/metaptyxiakes_spoud...
-----------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-19 12:33:30 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.nikk.uio.no/publikasjoner/andre/artiklar_utlatand...

Natassa Iosifidou
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 234

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
οι φεμινίστριες του αποδομισμού


Explanation:
οι φεμινίστριες που βρίσκονται στη θεωρητική κατεύθυνση του αποδομισμού.
Αποδομισμός = θεωρία και μέθοδος που ξεκίνησε από τη λογοτεχνική κριτική και εφαρμόζεται και στην Κοινωνιολογία.

xxxmarka
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 24
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Το λογικότερο και το πιθανότερο!
4 hrs

agree  xxxx-Translator
5 hrs

agree  Vickie Dimitriadou: Αυτό ακούγεται καλύτερο.
12 hrs

agree  ET1
14 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Αυτό μου φαίνεται πιο σωστό από όλα!
1 day8 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
1 day8 hrs

agree  Sophia Fourlari: Kalos tropos na to peis pisteuw. O apodomismos afora sto fylo?
1 day11 hrs