KudoZ home » English to Greek » Other

payroll

Greek translation: μισθοδοσία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:payroll
Greek translation:μισθοδοσία
Entered by: Daphne b

19:57 Jan 22, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
English term or phrase: payroll
payroll
Irene
μισθοδοσία
Explanation:
ή "κατάσταση μισθοδοσίας"
Στα λογιστήρια των εταιρειών λένε "μισθοδοσία", πάντως.
Selected response from:

Daphne b
Sweden
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10μισθοδοσίαDaphne b
5 +7μισθολόγιο
Valentini Mellas


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
μισθολόγιο


Explanation:
.

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elzosim: ή και μισθοδοσία
1 min
  -> Ναί απλά δεν ξέρω το συνκείμενο για να προτιμήσω το ένα ή το άλλο γιαυτό έδωσα το πιο γενικό :)

agree  Irene (Renata) Liapis
2 mins
  ->  Ευχαριστώ

agree  xxxx-Translator
12 mins
  ->  Ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou
18 mins
  ->  Ευχαριστώ ;)

agree  Katerina Kallitsi
23 mins
  -> Ευχαριστώ ;)

agree  Eftychia Stamatopoulou
42 mins
  -> Ευχαριστώ ;)

agree  Betty Revelioti
2 hrs

agree  Theodoros Linardos
1 day9 hrs

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Μισθολόγιο = πίνακας των μισθών των υπαλλήλων ενός κλάδου ή μιας επιχείρησης / Μισθοδοσία = πληρωμή μισθού | το σύνολο των μισθών που καταβάλλονται κάθε μήνα ... τελείως διαφορετικά πράγματα.... :-))
6 days

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
μισθοδοσία


Explanation:
ή "κατάσταση μισθοδοσίας"
Στα λογιστήρια των εταιρειών λένε "μισθοδοσία", πάντως.


    GWord
Daphne b
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 249

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator
2 mins
  -> Ευχαριστώ, Στέλλα!

agree  Vicky Papaprodromou
9 mins
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ!

agree  Katerina Kallitsi
14 mins
  -> Ευχαριστώ, Κατερίνα!

agree  elzosim
16 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Helen Chrysanthopoulou
21 mins

agree  Eftychia Stamatopoulou
33 mins

agree  Joanne Panteleon
34 mins

agree  Betty Revelioti
2 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Απόλυτα!
9 hrs

agree  Evdoxia R.
12 hrs