KudoZ home » English to Greek » Other

captain

Greek translation: Αστυνόμος Β'


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:captain
Greek translation:Αστυνόμος Β'
Entered by: Emmanouil Tyrakis

07:44 Jan 24, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
English term or phrase: captain
in the police (Captain Harris, Police Academy)
Dionysia
Greece
Αστυνόμος Β' (για Ελλάδα)
Explanation:
Είναι ο αντίστοιχος βαθμός του Λοχαγού
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
ευχαριστώ πάρα πολύ. καλημέρα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10Αστυνόμος Β' (για Ελλάδα)
Emmanouil Tyrakis
3Διοικητής
Ioanna Karamanou


Discussion entries: 1





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Διοικητής


Explanation:
δεν ειμαι 100% σίγουρη, αλλά νομιζω οτι αυτό ισοβαθμει στην ιεραρχία


    Reference: http://www.kilkis.gr/ASTYNOMIA.htm
Ioanna Karamanou
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 166

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
Αστυνόμος Β' (για Ελλάδα)


Explanation:
Είναι ο αντίστοιχος βαθμός του Λοχαγού

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445
Grading comment
ευχαριστώ πάρα πολύ. καλημέρα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: :)
50 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: καλημέρα από Αθήνα...
2 hrs
  -> Ευχαριστώ. Καλημέρα από Λευκωσία. Το έστρωσε στην Αθήνα?

agree  Spiros Doikas
3 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  kalaitzi
5 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  xxxx-Translator
9 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Georgios Paraskevopoulos
10 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  ET1
14 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Costas Zannis: Όλοι οι βαθμοί στο http://www.ydt.gr/main/Section_Print.jsp?SectionID=1007
1 day1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Evdoxia R.
1 day23 hrs