KudoZ home » English to Greek » Other

outsourced asset management

Greek translation: Μίσθωση (Ανάθεση) Υπηρεσιών Διαχείρισης Στοιχείων Ενεργητικού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:outsourced asset management
Greek translation:Μίσθωση (Ανάθεση) Υπηρεσιών Διαχείρισης Στοιχείων Ενεργητικού
Entered by: Calliope Sofianopoulos

09:44 Jun 29, 2004
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: outsourced asset management
πρόκειται για τίτλο
SGOUZA
Μίσθωση Υπηρεσιών Διαχείρισης Στοιχείων Ενεργητικού
Explanation:
Δυνατότητα αγοράς ή μίσθωση του συστήματος (outsourced)
http://www.corus.gr/el/info/dgf/a/CI-eShop.html

Το Doc Asset είναι ένα Ψηφιακό Σύστημα Διαχείρισης Στοιχείων Ενεργητικού (Digital Asset Management System DAM), το οποίο επιτρέπει στις οργανώσεις να βελτιώσουν και να καθορίσουν τις διαδικασίες έγκρισης, το φόρτο εργασίας και τη διανομή εγγράφων σε πολλαπλές επιχειρήσεις.
http://www.atc.gr/gr/index/docasset.asp


--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-06-29 09:59:57 GMT)
--------------------------------------------------

ή και \"Μίσθωση Συστήματος Διαχείρησης Στοιχείων Ενεργητικού\". Ότι σου πάει καλύτερα...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 56 mins (2004-06-29 13:41:30 GMT)
--------------------------------------------------

Μετά την πολύ εύστοχη παρατήρηση της Έλενας, πρέπει να κάνω μια μικρή διόρθωση. Η σωστή πρόταση είναι:

Μίσθωση Υπηρεσιών Διαχείρησης Υδάτων και Υγρών αποβλήτων.

http://www.arzim.gr/gr/g_sectors.htm
http://www.aquamedia.at/templates/index.cfm/id/11995
http://www.arzim.gr/gr/g_profile.html

Selected response from:

Calliope Sofianopoulos
Australia
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Μίσθωση Υπηρεσιών Διαχείρισης Στοιχείων ΕνεργητικούCalliope Sofianopoulos
4 +1Ανάθεση διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων σε τρίτους
Nadia-Anastasia Fahmi


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Μίσθωση Υπηρεσιών Διαχείρισης Στοιχείων Ενεργητικού


Explanation:
Δυνατότητα αγοράς ή μίσθωση του συστήματος (outsourced)
http://www.corus.gr/el/info/dgf/a/CI-eShop.html

Το Doc Asset είναι ένα Ψηφιακό Σύστημα Διαχείρισης Στοιχείων Ενεργητικού (Digital Asset Management System DAM), το οποίο επιτρέπει στις οργανώσεις να βελτιώσουν και να καθορίσουν τις διαδικασίες έγκρισης, το φόρτο εργασίας και τη διανομή εγγράφων σε πολλαπλές επιχειρήσεις.
http://www.atc.gr/gr/index/docasset.asp


--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-06-29 09:59:57 GMT)
--------------------------------------------------

ή και \"Μίσθωση Συστήματος Διαχείρησης Στοιχείων Ενεργητικού\". Ότι σου πάει καλύτερα...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 56 mins (2004-06-29 13:41:30 GMT)
--------------------------------------------------

Μετά την πολύ εύστοχη παρατήρηση της Έλενας, πρέπει να κάνω μια μικρή διόρθωση. Η σωστή πρόταση είναι:

Μίσθωση Υπηρεσιών Διαχείρησης Υδάτων και Υγρών αποβλήτων.

http://www.arzim.gr/gr/g_sectors.htm
http://www.aquamedia.at/templates/index.cfm/id/11995
http://www.arzim.gr/gr/g_profile.html



Calliope Sofianopoulos
Australia
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos
3 hrs
  -> Ευχαριστώ Έλενα

agree  Lamprini Kosma
12 hrs
  -> Ευχαριστώ Λαμπρινή

agree  Valentini Mellas
13 hrs
  -> Ευχαριστώ Βαλεντίνη μου και καλημέρα/καλησπέρα.

agree  Estella
2 days6 hrs
  -> Thank you

agree  Emmanouil Tyrakis
4 days

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ανάθεση διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων σε τρίτους


Explanation:
Εγώ έτσι το καταλαβαίνει. Ότι η διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων έχει ανατεθεί σε τρίτους (εξωτερικούς συνεργάτες). Μια διευκρίνηση σχετικά με το τι εννοεί θα πρέπει να υπάρχει κάπου γι'αυτό τον τίτλο.

--------------------------------------------------
Note added at 8 days (2004-07-08 08:55:49 GMT)
--------------------------------------------------

... In contrast to intellectual asset management (IAM) services offered by ... & product developmentFast, efficient management of outsourced innovation development. ... erp.patentcafe.com/erp.asp

Επιστροφή. «Ανάθεση υπηρεσιών Διαχείρισης Εγγράφων σε τρίτους: Μια ευκαιρία για τον ...
www.marketing-net.gr/online/article.asp?returnPage=SECTION& group=4§ion=63&articleid=1384

... που αναθέτουν σε τρίτους τις δραστηριότητες ... είναι
η ανάθεση της διαχείρισης ενός ...
www.workplacesolutions.gr/ services/outsourcing/index.shtml

... Outsourcing) Η ανάθεση εργασιών σε τρίτους, ε ... βέλτιστες
πρακτικές διαχείρισης της ...
www.kpmg.gr/services/files/Nafteboriki(3).pdf

... ός σε τρίτους, µε τη µορφή Outsourcing. Επιπλέον είναι
δυνατή η ανάθεση της διαχείρισης των ...
www.eltrun.gr/wrc/papers/SCM_re-engineering.pdf

Και σύμφωνα με το παρακάτω λινκ, και εάν όντως πρόκειται για τη διαχείριση εγκαταστάσεων ύδατος όπως την προηγούμενη ερώτησή σου, τότε \"Ανάθεση Διαχείρισης Εγκαταστάσεων σε Τρίτους\" ή \"Ανάθεση Διαχείρισης Εγκαστάσεων σε Εξωτερικούς Συνεργάτες\"

... με ανάθεση σε τρίτους (1 Υποέργο ... υπηρεσιών διαχείρισης
του ... των εγκαταστάσεων, δικτύωσης ...
www.business2005.gr/eC_PageItem.asp?id=7620

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 66

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Eφ'όσον αυτό είναι το θέμα του κειμένου και είναι τίτλος. Η Σοφία ξέρει καλύτερα.
8 days