KudoZ home » English to Greek » Other

associate director

Greek translation: Βοηθός Διευθυντή/Βοηθός Διευθυντής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:associate director
Greek translation:Βοηθός Διευθυντή/Βοηθός Διευθυντής
Entered by: angelsid

14:56 Nov 29, 2004
English to Greek translations [PRO]
Other
English term or phrase: associate director
No more context...
angelsid
Βοηθός Διευθυντή
Explanation:
Αν είναι κάτι πιό απλό...
Selected response from:

Ioanna Karamitsa
Netherlands
Grading comment
Ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4σύμβουλος διεύθυνσης, συνεργαζόμενος διευθυντήςAssimina Vavoula
4 +2αναπληρωτής διευθυντής
Alexandros Mouratidis
4 +2Βοηθός Διευθυντή
Ioanna Karamitsa


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
σύμβουλος διεύθυνσης, συνεργαζόμενος διευθυντής


Explanation:
ενεργεί ως διευθυντής χωρίς να έχει διοριστεί από το ΔΣ ΄λλά από την διεύθυνση η οποία και καθορίζει τις αρμοδιότητες και την αμοιβή του

ΛΕΞΙΚΟ ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΙΩΤΗ

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
17 mins
  -> πρόλαβα, ε;

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
41 mins

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
2 hrs

agree  Katerina Nikopoulou
22 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Βοηθός Διευθυντή


Explanation:
Αν είναι κάτι πιό απλό...

Ioanna Karamitsa
Netherlands
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouil Tyrakis
16 hrs

agree  Evdoxia R.
20 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
αναπληρωτής διευθυντής


Explanation:
Παραθέτω παραδείγματα:
http://www.hespras.gr/html/eng_klinikes.html
http://www.hespras.gr/html/gr_klinikes.html

Το ίδιο site, σε Ελληνικά και Αγγλικά. Ο Πορφύρης Eρρίκος ονομάζεται Αναπληρωτής Διευθυντής στο Ελληνικό, Associate Director στο Αγγλικό.

------
Επόμενο παράδειγμα:
www.med.auth.gr/depts/sexhealth/ eng/QnA_on_function_en.htm

όπου έχουμε: Marina Paschalidou, neurologist, associate director

την οποία σε Ελληνικό site βρίσκουμε:
http://www.med.auth.gr/conf/gastro/eng/scientific.htm

Μαρίνα Πασχαλίδου, Νευρολόγος, Αναπληρώτρια Διευθύντρια ΕΣΥ, Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσ/νίκης (Προς το τέλος της σελίδας)




Alexandros Mouratidis
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
49 mins

agree  kaydee
3 hrs

neutral  Emmanouil Tyrakis: Αυτό θα ήταν alternate director όπως και αναφέρουν τα Articles of Association των εταιρειών
13 hrs