KudoZ home » English to Greek » Other

Generalist

Greek translation: αυτός που έχει γενικές / εγκυκλοπαιδικές γνώσεις


22:28 Feb 16, 2005
English to Greek translations [PRO]
Other
English term or phrase: Generalist
είναι το αντίθετο του specialist. Δυστυχώς δεν έχω συμφραζόμενα, αλλά ένας ορισμός στα αγγλικά είναι:
a modern scholar who is in a position to acquire more than superficial knowledge about many different interests; "a statistician has to be something of a generalist".
Nektaria Notaridou
Greek translation:αυτός που έχει γενικές / εγκυκλοπαιδικές γνώσεις
Explanation:
Επίσης:
recruitment of "generalists"

Reference General Report E.C.,1992

(1)
TERM πρόσληψη υπαλλήλων γενικών καθηκόντω

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-02-16 22:36:58 GMT)
--------------------------------------------------

Ο πραγματογνώμων επιβάλλεται να έχει πολύπλευρες γνώσεις χωρίς όμως να έχει αναγκαία απόλυτα εξειδικευμένες γνώσεις δηλ. να είναι generalist και όχι specialist.
http://www.glavopoulos.gr/arthra/texnika_erga.htm

είστε πιθανώς περισσότερο γενικευμένος (generalist). ...
για άλλα πεδία, και να αναπτύξετε τις ...
www.kinitro.com/firststeps/firstjob.htm
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Ευχαριστώ όλους. Τελικά το αυτοσχεδίασα, αλλά η απάντηση του Σπύρου με βοήθησε περισσότερο. Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8πανεπιστήμοναςAndras Mohay
4 +5αυτός που έχει γενικές / εγκυκλοπαιδικές γνώσεις
Spiros Doikas
4...
Costas Zannis


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
generalist
αυτός που έχει γενικές / εγκυκλοπαιδικές γνώσεις


Explanation:
Επίσης:
recruitment of "generalists"

Reference General Report E.C.,1992

(1)
TERM πρόσληψη υπαλλήλων γενικών καθηκόντω

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-02-16 22:36:58 GMT)
--------------------------------------------------

Ο πραγματογνώμων επιβάλλεται να έχει πολύπλευρες γνώσεις χωρίς όμως να έχει αναγκαία απόλυτα εξειδικευμένες γνώσεις δηλ. να είναι generalist και όχι specialist.
http://www.glavopoulos.gr/arthra/texnika_erga.htm

είστε πιθανώς περισσότερο γενικευμένος (generalist). ...
για άλλα πεδία, και να αναπτύξετε τις ...
www.kinitro.com/firststeps/firstjob.htm


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 106
Grading comment
Ευχαριστώ όλους. Τελικά το αυτοσχεδίασα, αλλά η απάντηση του Σπύρου με βοήθησε περισσότερο. Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
6 mins

agree  Costas Zannis: Θα μπορούσε να είναι "εγκυκλοπαιδιστής" αν και δεν το έχω συναντήσει ποτέ αναφορικά με επιχειρήσεις.
43 mins

agree  Assimina Vavoula
8 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
10 hrs

agree  Betty Revelioti
6 days

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
generalist
πανεπιστήμονας


Explanation:
/

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-02-16 22:49:16 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης \"πολυτεχνίτης\" (χωρίς αναφορά στις συνθήκες στέγασής του, βέβαια(

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2005-02-16 22:52:12 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, για την παρακάτω ερμηνεία: Λιγαπόλας

... Generalist. Een generalist is iemand die weinig weet van veel...
www.carrieretijger.nl/ functioneren/persoonlijk/generalist


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos
2 mins

agree  Calliope Sofianopoulos
4 mins

agree  Costas Zannis: "Ξερόλας" επίσης ή "παντογνώστης
37 mins

agree  Lamprini Kosma
3 hrs

agree  Assimina Vavoula: καλό και αυτό...
7 hrs

agree  Evdoxia R.
12 hrs

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
21 hrs

agree  Betty Revelioti
6 days

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
generalist
...


Explanation:
Συνήθως μένει αμετάφραστο.

Μπορώ ωστόσο να στο εξηγήσω:

Specialist είναι αυτός που γνωρίζει όλο και περισσότερα για όλο λιγότερα.
Generalist αυτός που γνωρίζει όλο και λιγότερα για όλο περισσότερα

Οι κορυφαίοι Specialists γνωρίζουν τα πάντα για τίποτα
Κι οι κορυφαίοι Generalists γνωρίζουν τίποτα για τα πάντα.

Ο κορυφαίος των κορυφαίων Generalists είναι ο εκάστοτε Πρόεδρος των ΗΠΑ.


--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2005-02-16 23:14:22 GMT)
--------------------------------------------------

Είναι χαρακτηριστικό και υπάρχει στο κείμενό σου. Ο διευθυνής προσωπικού μιάς βιομηχανίας είναι ο τυπικός generalist.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 71