KudoZ home » English to Greek » Other

Brand Management

Greek translation: Διεύθυνση / διαχείρηση προϊόντος (ή ομάδας προϊόντων)


21:28 Feb 18, 2005
English to Greek translations [PRO]
Other
English term or phrase: Brand Management
Κατηγορία στο τμήμα μάρκετινγκ
Nektaria Notaridou
Greek translation:Διεύθυνση / διαχείρηση προϊόντος (ή ομάδας προϊόντων)
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-02-18 21:39:00 GMT)
--------------------------------------------------

Brand / Product Manager > Διευθυντής Προϊόντος(ων) και υπάγεται στον Διευθυντή Μαρκετινγκ

Marketing Net / Αρθρο
... βαθμίδες). Στη συνέχεια, ο νέος Διευθυντής Προϊόντων, κ. Χάρης Διαμαντίδης ...
www.marketing-net.gr/online/article. asp?returnPage=GROUP&group=3&articleid=1127

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 34 mins (2005-02-19 09:03:00 GMT)
--------------------------------------------------

Η κα Κατερίνα Βουκελάτου αναλαμβάνει τη Διεύθυνση Προϊόντων Nokia Networks. ...
www.marketing-net.gr/online/article.asp?returnPage=SECTION& group=4§ion=64&articleid=1389

... Γενικός Διευθυντής Προϊόντων, Υπηρεσιών & Marketing /
Διεύθυνση Προϊόντων, Υπηρεσιών & Marketing. ...
www.cosmote.com/cosmote/cosmote.portal?_ nfpb=true&_pageLabel=L29_company_administration_index

... Γιάννης Μαυρίδης Κωλλέτη : Αγνωστος Κεντρικά :
Διεύθυνση προϊόντων και υπηρεσιών, Κος ...
www.adslgr.com/forum/post-24128.html

... Ο κάτοχος της θέσης θα υπάγεται στην Διεύθυνση Προϊόντων
Υπηρεσιών & Marketing, θα είναι ...
www.justjobs.gr/greek/common/job_details. asp?txtCalling=search_results&txtAdvert=1136

Και μια ερώτηση κρίσεως: Τι σημαίνει διοίκηση εμπορικού σήματος/μάρκας (brand management) στις Ford, General Motors, HP, Panasonic, Canon, Johnson & Johnson και άπειρες άλλες, που κάτω απ’την ίδια μάρκα φιλοξενούνται προϊόντα που απευθύνονται σε διαφορετικές αγορές και διαφορετικό κοινό, λ.χ. φορτηγά αυτοκίνητα, επιβατικά αυτοκίνητα, γεωργικά μηχανήματα, μηχανές αεροπλάνων, υπολογιστές, εκτυπωτές, ιατρικά μηχανήματα, ιατρικά υλικά, σαμπουάν, φωτογραφικές μηχανές, φωτοτυπικά, σταθερά και κινητά τηλέφωνα, συστήματα ήχου εικόνας κλπ κλπ
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για διαφορετικά προϊόντα της ίδιας μάρκας.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Διαχείριση Μάρκας
Katerina Kallitsi
5 +3Διεύθυνση / διαχείρηση προϊόντος (ή ομάδας προϊόντων)
Costas Zannis
5διαχείρηση μάρκαςMaria Nicholas


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
brand management
Διαχείριση Μάρκας


Explanation:
www.infobeto.com/forum/showthread. php?t=11740&goto=nextnewest
Infobeto Forums - Ferrari F2004 , Renault R24 και ...
... Επικοινωνιών και Διαχείρισης Μάρκας ( Director of Communication and Brand Management ) , κήρυξε την έναρξη ...

διοίκηση εμπορικού σήματος www.aua.gr/gr/dep/oik/lab/man/Greek/expertise_gr.htm
Τεχνογνωσία
... και διεθνές μάρκετινγκ, διοίκηση εμπορικού σήματος (brand management) και καταναλωτικές ...

διαχείριση της επωνυμίας
www.go-online.gr/ebusiness/ specials/article.html?article_id=285
η-Επιχειρείν::Λόγοι υλοποίησης ενός ...
... εξαρτάται κατ' αρχάς από τη διαχείριση της επωνυμίας (brand management) που πραγματοποιείται. ...



--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-02-18 21:39:57 GMT)
--------------------------------------------------

kinetics.gr/mainnews.php?NewsID=73
... για ένα προϊόν εξαρτάται κατ\' αρχάς από τη διαχείριση της επωνυµίας (brand management) που πραγ ...

Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxTranslateNow
2 mins
  -> Thanks

agree  Vicky Papaprodromou
28 mins
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ

agree  Maria Nicholas: Με πρόλαβες!
51 mins
  -> Έτσι είναι αυτά τα πράγματα :-) Ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
9 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια

agree  Assimina Vavoula
15 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μίνα

agree  Evdoxia R.
2 days11 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ευδοξία

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
διαχείρηση μάρκας


Explanation:
Το "brand" σαν έννοια επεκτείνεται και πέρα από το προϊόν.

Από το "Εγχειρίδιο Στρατηγικής" του Tim Hindle (μετάφραση στα ελληνικά):

To branding είναι η καθιέρωση της μάρκας -- συγκεκριμένα, η στρατηγική μιας επιχείρησης που εστιάζεται στη δημιουργία ενός ισχυρού ονόματος ή λογότυπου για ένα προϊόν ή υπηρεσία. Η καθιέρωση της μάρκας έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής όταν οι επιχειρήσεις ανακάλυψαν πόσο πολύτιμο κεφάλαιο αποτελεί η καθιέρωση του ονόματός τους στην αγορά.

Maria Nicholas
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 2

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
brand management
Διεύθυνση / διαχείρηση προϊόντος (ή ομάδας προϊόντων)


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-02-18 21:39:00 GMT)
--------------------------------------------------

Brand / Product Manager > Διευθυντής Προϊόντος(ων) και υπάγεται στον Διευθυντή Μαρκετινγκ

Marketing Net / Αρθρο
... βαθμίδες). Στη συνέχεια, ο νέος Διευθυντής Προϊόντων, κ. Χάρης Διαμαντίδης ...
www.marketing-net.gr/online/article. asp?returnPage=GROUP&group=3&articleid=1127

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 34 mins (2005-02-19 09:03:00 GMT)
--------------------------------------------------

Η κα Κατερίνα Βουκελάτου αναλαμβάνει τη Διεύθυνση Προϊόντων Nokia Networks. ...
www.marketing-net.gr/online/article.asp?returnPage=SECTION& group=4§ion=64&articleid=1389

... Γενικός Διευθυντής Προϊόντων, Υπηρεσιών & Marketing /
Διεύθυνση Προϊόντων, Υπηρεσιών & Marketing. ...
www.cosmote.com/cosmote/cosmote.portal?_ nfpb=true&_pageLabel=L29_company_administration_index

... Γιάννης Μαυρίδης Κωλλέτη : Αγνωστος Κεντρικά :
Διεύθυνση προϊόντων και υπηρεσιών, Κος ...
www.adslgr.com/forum/post-24128.html

... Ο κάτοχος της θέσης θα υπάγεται στην Διεύθυνση Προϊόντων
Υπηρεσιών & Marketing, θα είναι ...
www.justjobs.gr/greek/common/job_details. asp?txtCalling=search_results&txtAdvert=1136

Και μια ερώτηση κρίσεως: Τι σημαίνει διοίκηση εμπορικού σήματος/μάρκας (brand management) στις Ford, General Motors, HP, Panasonic, Canon, Johnson & Johnson και άπειρες άλλες, που κάτω απ’την ίδια μάρκα φιλοξενούνται προϊόντα που απευθύνονται σε διαφορετικές αγορές και διαφορετικό κοινό, λ.χ. φορτηγά αυτοκίνητα, επιβατικά αυτοκίνητα, γεωργικά μηχανήματα, μηχανές αεροπλάνων, υπολογιστές, εκτυπωτές, ιατρικά μηχανήματα, ιατρικά υλικά, σαμπουάν, φωτογραφικές μηχανές, φωτοτυπικά, σταθερά και κινητά τηλέφωνα, συστήματα ήχου εικόνας κλπ κλπ


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 71
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για διαφορετικά προϊόντα της ίδιας μάρκας.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Kotsidou: συμφωνώ με τη "διαχείρηση προϊόντος" , καθώς εκτός από εμπορικό σήμα το brand μπορεί να σημαίνει κι ένα συγκεκριμένο προϊόν μέσα απο γκάμα (ποικιλία) προϊόντων!
17 hrs
  -> Ευχαριστώ Αγγελική, έτσι είναι όπως το λες.

agree  EN>ELTranslator
1 day57 mins

agree  Alexandra Fakalou: :-)
2 days12 hrs