KudoZ home » English to Greek » Poetry & Literature

Compendium of Shadows

Greek translation: εγκόλπιο / εγχειρίδιο των σκιών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Compendium of Shadows
Greek translation:εγκόλπιο / εγχειρίδιο των σκιών
Entered by: Vicky Papaprodromou

10:08 Jun 27, 2007
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / history
English term or phrase: Compendium of Shadows
"What dream isn't strange? That's the point of them. Should we consult a Compendium of Shadows and interpret them?"
Kαι πάλι είμαστε στην αρχαία Αίγυπτό. Εδώ προφανώς αναφέρεται σε κάποιο ονειροκρίτη, αλλά μήπως πρόκειται για κάποιο συγκεκριμένο εγχειρίδιο?
elisavet
εγκόλπιο / εγχειρίδιο των σκιών
Explanation:
Οπωσδήποτε όχι «βιβλίο των σκιών» γιατί θα δημιουργηθεί σύγχιση με τα περί μαγείας: http://www.geocities.com/artofwise/BookOfShadows.html

Η λέξη compendium σύμφωνα με το Random House:

com·pen·di·um (kÃm penÆd" Ãm), n., pl. -di·ums, -di·a (-d" Ã).
1. a brief treatment or account of a subject, esp. an extensive subject; concise treatise: a compendium of medicine.
2. a summary, epitome, or abridgment.
3. a full list or inventory: a compendium of their complaints.

Δυστυχώς, η φράση σου δεν έχει αναφορές στο διαδίκτυο, οπότε πιστεύω ότι είναι επινόηση του συγγραφέα και όχι κάποιο γνωστό βιβλίο της εποχής.

Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Euxaristo!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3εγκόλπιο / εγχειρίδιο των σκιών
Vicky Papaprodromou
3η επιτομή των ονείρων/σκιώνEvi Prokopi


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
compendium of shadows
εγκόλπιο / εγχειρίδιο των σκιών


Explanation:
Οπωσδήποτε όχι «βιβλίο των σκιών» γιατί θα δημιουργηθεί σύγχιση με τα περί μαγείας: http://www.geocities.com/artofwise/BookOfShadows.html

Η λέξη compendium σύμφωνα με το Random House:

com·pen·di·um (kÃm penÆd" Ãm), n., pl. -di·ums, -di·a (-d" Ã).
1. a brief treatment or account of a subject, esp. an extensive subject; concise treatise: a compendium of medicine.
2. a summary, epitome, or abridgment.
3. a full list or inventory: a compendium of their complaints.

Δυστυχώς, η φράση σου δεν έχει αναφορές στο διαδίκτυο, οπότε πιστεύω ότι είναι επινόηση του συγγραφέα και όχι κάποιο γνωστό βιβλίο της εποχής.



Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 49
Grading comment
Euxaristo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
5 hrs
  -> Καλησπέρα, Λεφτ. Ευχαριστώ σας. :-)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Ακριβώς, επινόηση της συγγραφέως είναι (κάτι ξέρει η φελάχα). Κάτι σε (επίσημο) ονειροκρίτη μου κάνει εμένα.
7 hrs
  -> Κι εμένα, αλλά, αφού το θέτει έτσι, πρέπει να αναφέρουμε τις σκιές.

agree  Assimina Vavoula
2 days4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μίνα.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
compendium of shadows
η επιτομή των ονείρων/σκιών


Explanation:
Εγώ έτσι το αντιαλαμβάνομαι.
Πως είναι η επιτομή των σκιών και των ονείρων γενικότερα.

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 15