KudoZ home » English to Greek » Poetry & Literature

undertakes a progress with the sun

Greek translation: Κάποια πρωινά ακολουθεί την πορεία του ήλιου (ξεκινώντας)....


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:undertakes a progress with the sun
Greek translation:Κάποια πρωινά ακολουθεί την πορεία του ήλιου (ξεκινώντας)....
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

12:58 Jun 27, 2007
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: undertakes a progress with the sun
"Some mornings he undertakes a progress with the sun from the North Palace along the Royal Road, before th people. He worships at tha Aten Temple, usually the Small. Then he receives officials and makes decisions of policy..."
Εδώ μιλάμε για τον Ακενατόν και το καθημερινό του πρόγραμμα. Ο Ακενατόν είχε καταργήσει όλυος τους θεούς της Αιγύπτου και είχε καθιερώσει ως μοναδικό θεό τον Ατόν, τον ηλιακό δίσκο. Εδώ λοιπόν δεν καταλαβαίνω τί εννοει. Ότι ακολουθούσε την πορεία του ήλιου πριν από τον πολύ κόσμο; Δεν έχω ιδέα τί μπορει να σημαίνει αυτή φράση και για να είμαι ειλικρινής το κομμάτι πομπώδες ύφος του κειμένου δεν με βοηθάει εδώ.. Θα χαρώ με κάθε πρόταση!
elisavet
ακολουθούσε την πορεία του ήλιου (ξεκινώντας...)
Explanation:
Προφανώς η διαδρομή που ακολουθούσε από το Παλάτι στη Βασιλική οδό προς το ναό, ήταν η ίδια με αυτή του ήλιου.

Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγώ αν σκεφτούμε ότι "progress = πορεία"

--------------------------------------------------
Note added at 2 days4 hrs (2007-06-29 17:43:22 GMT)
--------------------------------------------------

Κάποια πρωινά ακολουθεί την πορεία του ήλιου (ξεκινώντας)....

--------------------------------------------------
Note added at 2 days4 hrs (2007-06-29 17:45:21 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και

Κάποια πρωινά ξεκινάει από το Βόρειο Παλάτι, ακολουθώντας τη διαδρομή / πορεία του ήλιου κατά μήκος της Βασιλικής οδού, κατευθυνόμενος προς το ναό

Άλλες δύο προτάσεις
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2ακολουθούσε την πορεία του ήλιου (ξεκινώντας...)
Nadia-Anastasia Fahmi
3(έβλεπε/επισκεπτόταν/)συμβουλευόταν τον ήλιοEvi Prokopi


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(έβλεπε/επισκεπτόταν/)συμβουλευόταν τον ήλιο


Explanation:
Σκέφτομαι πως εννοεί ότι η προτεραιότητά του ήταν ο ήλιος και ότι πρώτα έκανε την επίσκεψη στον ήλιο για να ζητήσει τη συμβουλή του και μετά άκουγε τους ανθρώπους.

Αυτό το λέω μμε αφορμή την ερμηνείο
(απαρχ.) επίσημη περιοδεία ή επίσκεψη: royal progress βασιλική περιοδεία
http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=progress&x=0&y=0

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 15

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ακολουθούσε την πορεία του ήλιου (ξεκινώντας...)


Explanation:
Προφανώς η διαδρομή που ακολουθούσε από το Παλάτι στη Βασιλική οδό προς το ναό, ήταν η ίδια με αυτή του ήλιου.

Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγώ αν σκεφτούμε ότι "progress = πορεία"

--------------------------------------------------
Note added at 2 days4 hrs (2007-06-29 17:43:22 GMT)
--------------------------------------------------

Κάποια πρωινά ακολουθεί την πορεία του ήλιου (ξεκινώντας)....

--------------------------------------------------
Note added at 2 days4 hrs (2007-06-29 17:45:21 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και

Κάποια πρωινά ξεκινάει από το Βόρειο Παλάτι, ακολουθώντας τη διαδρομή / πορεία του ήλιου κατά μήκος της Βασιλικής οδού, κατευθυνόμενος προς το ναό

Άλλες δύο προτάσεις

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
54 mins
  -> Ευχαριστώ, Βικούλα. Καλό βράδυ!

agree  Assimina Vavoula
1 day21 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μίνα. Καλό Σ/Κ!