KudoZ home » English to Greek » Poetry & Literature

proscribed

Greek translation: προδιαγεγραμμένος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prescribed
Greek translation:προδιαγεγραμμένος
Entered by: Nick Lingris

20:11 Jul 1, 2007
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: proscribed
"The jackal-headed god [Anubis[ gestured me to approach. 'Your heart must not lie in the presence of the god,' he said. [...] I nodded. Thisa was a game, a play of masks and scenes. I understood. At the same time, it was deadly serious. We were enacting the prayers and spells in the Book of the Dead. Everything we were doing was proscribed now. My answers would determine my fate, regardless of anything." Ο ήρωας συμμετέχει σε αυτό το παράξενο τελετουργικό που περιγράφεται παραπάνω. Δεν μπορώ να καταλάβω στρο κείμενο τη σημασία του proscribed. Κάθε ιδέα είναι ευπρόσδεκτη! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
elisavet
προδιαγεγραμμένο
Explanation:
Θεωρώ ότι πρόκειται για μικρό και συνηθισμένο λάθος.

http://wwwnew.towson.edu/ows/prescribe.htm

Με την αρχική σημασία του prescribe:
to describe beforehand
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7προδιαγεγραμμένο
Nick Lingris
2απαγορευμένο
Vicky Papaprodromou


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
απαγορευμένο


Explanation:
Αυτή είναι η έννοια με βάση τα λεξικά. Δεν ξέρω αν ταιριάζει στο κείμενό σου.

Δες στο: http://www.answers.com/topic/proscribed

Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 49

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
prescribed
προδιαγεγραμμένο


Explanation:
Θεωρώ ότι πρόκειται για μικρό και συνηθισμένο λάθος.

http://wwwnew.towson.edu/ows/prescribe.htm

Με την αρχική σημασία του prescribe:
to describe beforehand

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 212
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Εννοείς ότι μιλάμε για το prescribe, ναι; Θα συμφωνήσω γιατί κι εγώ αυτό σκέφτηκα αλλά δεν ξέρω το υπόλοιπο κείμενο της Ελισάβετ.//Ναι, δεν το είχα προσέξει στον τίτλο. Σωστό πρέπει να 'ναι πάντως.
1 hr
  -> Ναι, το έβαλα στον τίτλο. Όχι ότι το κείμενο βοηθάει, απλώς μου βγάζει την αίσθηση ότι θέλει να πει κάτι τέτοιο.

agree  Assimina Vavoula
8 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
9 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Ίσως και "επιβεβλημένο" (με την έννοια του called for);
10 hrs

agree  flipendo
10 hrs

agree  Katerina Athanasaki
15 hrs

agree  Evi Prokopi
21 hrs