KudoZ home » English to Greek » Poetry & Literature

whistle-blower

Greek translation: καταμηνυτής ατασθαλιών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:whistleblower
Greek translation:καταμηνυτής ατασθαλιών
Entered by: Nick Lingris

17:59 Jul 4, 2007
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / Δημοσιογραφικό
English term or phrase: whistle-blower
Να η επεξηγηση στ'αγγλικα -- a whistleblower is an employee, former emloyee, or member of an organization, especially a business or government agency, who reports misconduct of people or entities that have the power and presumed willingness to take corrective action. Δηλαδη καποιος που βγαζει "βρωμα" για κατι... Μια ποιο chic λεξη? Ευχαριστω.
Eleni Polychronidou
καταμηνυτής ατασθαλιών
Explanation:
Εδώ http://www.translatum.gr/forum/index.php/topic,1613.msg66684...
είχα προτείνει "καταμηνυτής ατασθαλιών".
Σ' αυτό το κείμενο πρόκειται για τον Ντάνιελ Έλσμπεργκ (Daniel Ellsberg, Vietnam War whistle-blower)
Μπορούμε να πούμε "ο Ντάνιελ Έλσμπεργκ, που έβγαλε στη φόρα τα άπλυτα της αμερικανικής κυβέρνησης για τον πόλεμο του Βιετνάμ".
Αλλά δεν θα ήταν αρκετά ακριβές.
Στο ντοκιμαντέρ του Κούλογλου: http://www.rwf.gr/dimosieymata.php?pub_id=37
ο Ντάνιελ Ελσμπεργκ, που έφερε στη δημοσιότητα τα περιβόητα «Έγγραφα του Πενταγώνου» (+για τον πόλεμο στο Βιετνάμ).
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5καταμηνυτής ατασθαλιών
Nick Lingris
4 +2αυτός που αποκαλύπτει τα κακώς κείμεναEvi Prokopi


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
αυτός που αποκαλύπτει τα κακώς κείμενα


Explanation:
Πιο σικ :-Ρ

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-04 18:59:46 GMT)
--------------------------------------------------

Όπως είπε και η Μίνα:

αυτός που προβαίνει σε αποκαλύψεις

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: προβαίνω σε αποκαλύψεις
26 mins
  -> :-)

agree  Danae Ferri
1 hr
  -> :-)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
καταμηνυτής ατασθαλιών


Explanation:
Εδώ http://www.translatum.gr/forum/index.php/topic,1613.msg66684...
είχα προτείνει "καταμηνυτής ατασθαλιών".
Σ' αυτό το κείμενο πρόκειται για τον Ντάνιελ Έλσμπεργκ (Daniel Ellsberg, Vietnam War whistle-blower)
Μπορούμε να πούμε "ο Ντάνιελ Έλσμπεργκ, που έβγαλε στη φόρα τα άπλυτα της αμερικανικής κυβέρνησης για τον πόλεμο του Βιετνάμ".
Αλλά δεν θα ήταν αρκετά ακριβές.
Στο ντοκιμαντέρ του Κούλογλου: http://www.rwf.gr/dimosieymata.php?pub_id=37
ο Ντάνιελ Ελσμπεργκ, που έφερε στη δημοσιότητα τα περιβόητα «Έγγραφα του Πενταγώνου» (+για τον πόλεμο στο Βιετνάμ).

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 212

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danae Ferri: ωραίο κι αυτό..
10 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Katerina Athanasaki
10 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Natassa Iosifidou: Σύντομο κι ωραίο.
10 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  xxxPattyPie: Koinws, "karfi"!!!
10 hrs
  -> Με την καλή έννοια...

agree  Vicky Papaprodromou
353 days