KudoZ home » English to Greek » Poetry & Literature

binary switch of register

Greek translation: δυαδικός διακόπτης καταγραφής/ δυαδικός διακόπτης καταχώρησης (μνήμης)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:binary switch of register
Greek translation:δυαδικός διακόπτης καταγραφής/ δυαδικός διακόπτης καταχώρησης (μνήμης)
Entered by: Dora P

21:49 Mar 6, 2008
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / sci fi
English term or phrase: binary switch of register
context: "In order to do so you must foster the notion of Unconscious Vision. That is to say the eye reacts, on an everyday basis, to a mass of data, much of which is filtered out before reaching the brain to avoid sensory overload. Nevertheless, the binary switch of register has been tripped. That surplus information is available."

Any ideas on how to say it?
Swanheart
δυαδικός διακόπτης καταγραφής/ δυαδικός διακόπτης καταχώρησης (μνήμης)
Explanation:
Το αντιλαμβάνομαι ως εξής: όπως όταν βλέπουμε τα πράγματα ή μαύρα ή άσπρα (δυαδικό σύστημα, χωρίς ενδιάμεσες καταστάσεις).
Selected response from:

Dora P
Greece
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3δυαδικός διακόπτης καταγραφής/ δυαδικός διακόπτης καταχώρησης (μνήμης)
Dora P
4ο διακόπτης εναλλαγής των δύο συνειδησιακών καταστάσεωνAndras Mohay


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
δυαδικός διακόπτης καταγραφής/ δυαδικός διακόπτης καταχώρησης (μνήμης)


Explanation:
Το αντιλαμβάνομαι ως εξής: όπως όταν βλέπουμε τα πράγματα ή μαύρα ή άσπρα (δυαδικό σύστημα, χωρίς ενδιάμεσες καταστάσεις).

Dora P
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 1

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 min
  -> Ευχαριστώ Εύη :)

agree  STAMATIOS FASSOULAKIS: προτιμώ το δεύτερο
3 mins
  -> Ευχαριστώ Σταμάτη :)

agree  Giota Manolakou
16 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ Γιώτα :)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ο διακόπτης εναλλαγής των δύο συνειδησιακών καταστάσεων


Explanation:
ή:

... των δύο επιπέδων της αισθητήριας αντίληψης (συνειδητού και υποσυνείδητου επιπέδου)

switch έχει εδώ 2 σημασίες:
(1) διακόπτης
(2) εναλλαγή, παλινδρόμηση

binary switch = διακόπτης ON/OFF, διακόπτης 2 θέσεων/καταστάσεων

register: όρος της μουσικής, π.χ. του εκκλησιασικού οργάνου (ρεζίστρ, ρετζίστρο, ρέγιστρο, συστοιχία) και μεταφορικώς "επίπεδο (π.χ. ύφους)"

switch of register = (εν)αλλαγή επιπέδου (κατά κανόνα: ύφους), εδώ των δύο πλάνων της αντίληψης

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 47