KudoZ home » English to Greek » Printing & Publishing

Litewhite SBS

Greek translation: Λευκασμένο συμπαγές χαρτόνι


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Litewhite SBS
Greek translation:Λευκασμένο συμπαγές χαρτόνι
Entered by: Betty Revelioti

20:41 Jun 20, 2005
English to Greek translations [PRO]
Printing & Publishing
English term or phrase: Litewhite SBS
For Envelopes
Betty Revelioti
Greece
Λευκασμένο συμπαγές χαρτόνι
Explanation:
http://www.plant-management.gr/online/article.asp?returnPage...
Το Λευκασμένο συμπαγές χαρτόνι (SOLID BLEACHED SULPHATE, SBS). Κατασκευάζεται από 100% λευκασμένο χημικό πολτό. Αναγνωρίζεται με τα γράμματα SBS. To βάρος του κυμαίνεται από 225 έως 450 γρ/μ2.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 23 hrs 42 mins (2005-06-22 20:23:08 GMT)
--------------------------------------------------

Αν δεν σ\' έχει πείσει το λευκασμένο χαρτόνι και η μία μόνο σελίδα που σου έδωσα, ψάξε στο Γκουγκλ SBS bleached για να πάρεις 4.180 ευρήματα. SBS, όχι SSB!
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3υπόλευκοι/ωχροκίτρινοι/κίτρινοι με φυσαλίδες και αυτοκόλλητο κλείσιμο
Elena Petelos
4 +3Λευκασμένο συμπαγές χαρτόνι
Nick Lingris


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
litewhite sbs/Lite White Self Seal Bubble
υπόλευκοι/ωχροκίτρινοι/κίτρινοι με φυσαλίδες και αυτοκόλλητο κλείσιμο


Explanation:
Jiffy® Lite White Self Seal Bubble Mailers seal quickly with a wide adhesive ...
Don't overlook our fine selection of envelopes, including white catalog ...
http://www.veripack.com/mailer.html
-----Φάκελοι αλληλογραφίας κίτρινοι με φυσαλίδες και αυτοκόλλητο κλείσμο------ (Να δοθούν
προσφορές για διάφορες διαστάσεις). 500. 65. Φάκελοι αρχειοθέτησης SKAG ...
http??www.teilam.gr/news/contests_files/analosima-books.xls

Bubble Mailers are great for small electronic parts, books, t-shirts, cassettes, jewelry and other delicate items. Lightweight yet rugged, their reinforced seams provide extra strength and the 3\16 bubble lining is burst and puncture resistant.


http://www.acco.co.uk/service/serviceManualDownload.asp?id=1...
Jiffy® Lite White Self Seal Bubble Mailers have a wide adhesive strip that seals your package. These white mailers, lined with 3/16 bubble for protection, present a professional appearance.

Κάποιοι λένε υπόλευκο και κάποιοι ωχροκίτρινο...
4380 Ca5F(PO4)3:Sb:Mn Yellow 3800K 71 "Lite-white" component

http://www.sylvania.com/BusinessProducts/MaterialsandCompone...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 24 mins (2005-06-20 22:05:13 GMT)
--------------------------------------------------

Αν πάλι όντως λέει sbs και όχι ssb για τους φακέλλους θα πρέπει να είναι η μόνη εταιρεία που το αποδίδει έτσι. :-)


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=GGLD%2CGGLD%3A200...
    Reference: http://www.veripack.com/images/VP298.jpg
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
10 hrs
  -> :-)

agree  Catherine Christaki
13 hrs
  -> :-)

agree  xxxx-Translator
20 hrs
  -> :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
SBS (solid bleached sulphate)
Λευκασμένο συμπαγές χαρτόνι


Explanation:
http://www.plant-management.gr/online/article.asp?returnPage...
Το Λευκασμένο συμπαγές χαρτόνι (SOLID BLEACHED SULPHATE, SBS). Κατασκευάζεται από 100% λευκασμένο χημικό πολτό. Αναγνωρίζεται με τα γράμματα SBS. To βάρος του κυμαίνεται από 225 έως 450 γρ/μ2.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 23 hrs 42 mins (2005-06-22 20:23:08 GMT)
--------------------------------------------------

Αν δεν σ\' έχει πείσει το λευκασμένο χαρτόνι και η μία μόνο σελίδα που σου έδωσα, ψάξε στο Γκουγκλ SBS bleached για να πάρεις 4.180 ευρήματα. SBS, όχι SSB!

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 44
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Ναι, ώρες ώρες με εντυπωσιάζει κι εμένα την ίδια.
3 hrs
  -> Σας ευχαριστώ για τη μεγαλοψυχία σας.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Πάρε και άλλο ένα πολύ περιγραφικό λινκ. Μια αναζήτηση "SBS + envelopes" δίνει πολλά λινκς, καλή σου μέρα :-)
7 hrs
  -> Καλημέρα κι ευχαριστώ.

agree  Catherine Christaki
13 hrs
  -> Καλημέρα κι ευχαριστώ.