KudoZ home » English to Greek » Printing & Publishing

jet pack

Greek translation: δοχείο ψεκασμού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jet pack
Greek translation:δοχείο ψεκασμού
Entered by: Maria Arelaki

10:30 Mar 13, 2008
English to Greek translations [PRO]
Printing & Publishing / printer
English term or phrase: jet pack
Fires the jet pack nozzles ....
Each color button controls the two Each color button controls the two jet packs...
Maria Arelaki
δοχείο ψεκασμού
Explanation:
Όλο μαζί το "jet pack nozzles", αναφέρεται στους εγχυτήρες (ή ακροφύσια, όπως είπε και ο Σταμάτης) των δοχείων ψεκασμού.
Selected response from:

Dora P
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4πυραυλωθητήρας, τζετ πακ
Nick Lingris
4δοχείο ψεκασμού
Dora P
3συγκρότημα ακροφυσίων αναβλυστήρα
STAMATIOS FASSOULAKIS


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
συγκρότημα ακροφυσίων αναβλυστήρα


Explanation:
nozzles=ακροφύσια λέγονται και μπέκ

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
δοχείο ψεκασμού


Explanation:
Όλο μαζί το "jet pack nozzles", αναφέρεται στους εγχυτήρες (ή ακροφύσια, όπως είπε και ο Σταμάτης) των δοχείων ψεκασμού.

Dora P
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πυραυλωθητήρας, τζετ πακ


Explanation:
Γράφω εδώ σχετικά: http://www.proz.com/kudoz/1562836


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-03-13 22:11:15 GMT)
--------------------------------------------------

Πάντως, μια και πρόκειται για εκτυπωτή, μήπως είναι απλώς τα ακροφύσια των κεφαλών; Χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες για να καταλάβουμε τι είναι αυτό το περίεργο jet pack και τι κάνουν τα κουμπιά.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Katerina Athanasaki: Συγγνώμη, Προφέσορ, τμήμα εκτυπωτή είναι το Jet pack, είναι δυνατόν να αποδοθεί ως "πυραυλωθητήρας";
49 mins
  -> Πρέπει να μάθω να κοιτάω τη θεματική κατηγορία. Πρέπει να μάθω... LOL Καλά, θα το αφήσω να βρίσκεται για το πιο γνωστό τζετ πακ.