ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Greek » Psychology

sociopath

Greek translation: κοινωνι(κ)οπαθής

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sociopath
Greek translation:κοινωνι(κ)οπαθής
Entered by: Lamprini Kosma

06:52 Apr 26, 2005
English to Greek translations [PRO]
Psychology
English term or phrase: sociopath
Είναι κάποιος που δεν ξεχωρίζει το σωστό από το λάθος
και που δεν έχει επίγνωση των πράξεών του. Δεν μετανιώνει γι' αυτές όσο "κακές" κι αν είναι.
αρης
κοινωνι(κ)οπαθής
Explanation:
Αναφέρεται σε Δυσλειτουργία Αντικοινωνικής Προσωπικότητας. Δες και αυτό τον ενδιαφέροντα σύνδεσμο.

http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=7854

"Παραταύτα, κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, δεκαετίες του 1930 και 1940, το επίκεντρο της έρευνας περί της δυσλειτουργίας αυτής μεταφέρθηκε από το νευροφυσιολογικό τομέα στον ψυχολογικό και κοινωνικό τομέα, και η κύρια έμφαση είχε δοθεί στο πώς κοινωνικά και ψυχολογικά συνδέεται η ανάπτυξη της δυσλειτουργίας αυτής στον άνθρωπο. Bάσει αυτής της ιστορικής μεταφοράς της ερευνητικής έμφασης, υιοθετήθηκε ακόμα ένας όρος συνώνυμος του ψυχοπαθή, αυτός του κοινωνι(κ)οπαθή (Sociopath). Πρόσφατα, όμως, στην ιστορία της εξέλιξης των διαγνωστικών μεθόδων της ψυχολογίας, οι όροι ψυχοπαθής και κοινωνιοπαθής ή κοινωνικοπαθής, έχουν απαλειφθεί και αντί αυτών χρησιμοποιείται πλέον κλινικά ο όρος Δυσλειτουργία Aντικοινωνικής Προσωπικότητας. Eπίσης, στο όλο φάσμα της ψυχολογίας λαμβάνονται όλα πλέον υπόψη, έτσι ώστε να διαγνωσθεί ορθά ένα άτομο υπό την επήρεια αυτού του είδους της δυσλειτουργίας από τη νευροψυχολογική / νευροφυσιολογική πτυχή έως την ψυχαναλυτική και κοινωνική πτυχή της ζωής και γενικής λειτουργίας του ατόμου."
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12κοινωνι(κ)οπαθής
Catherine Christaki
4 +4κοινωνι(κ)οπαθής
Lamprini Kosma


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
κοινωνι(κ)οπαθής


Explanation:
Bάσει αυτής της ιστορικής μεταφοράς της ερευνητικής έμφασης, υιοθετήθηκε ακόμα ένας όρος συνώνυμος του ψυχοπαθή, αυτός του κοινωνι(κ)οπαθή (Sociopath). Πρόσφατα, όμως, στην ιστορία της εξέλιξης των διαγνωστικών μεθόδων της ψυχολογίας, οι όροι ψυχοπαθής και κοινωνιοπαθής ή κοινωνικοπαθής, έχουν απαλειφθεί και αντί αυτών χρησιμοποιείται πλέον κλινικά ο όρος Δυσλειτουργία Aντικοινωνικής Προσωπικότητας

--------------------------------------------------
Note added at 2005-04-26 07:06:29 (GMT) [[iso-8859-1]]
--------------------------------------------------

Επειδή δεν ξέρω αν φαίνονται τα παραπάνω, τα ξαναγράφω:

Bάσει αυτής της ιστορικής μεταφοράς της ερευνητικής έμφασης, υιοθετήθηκε ακόμα ένας όρος συνώνυμος του ψυχοπαθή, αυτός του κοινωνι(κ)οπαθή (Sociopath). Πρόσφατα, όμως, στην ιστορία της εξέλιξης των διαγνωστικών μεθόδων της ψυχολογίας, οι όροι ψυχοπαθής και κοινωνιοπαθής ή κοινωνικοπαθής, έχουν απαλειφθεί και αντί αυτών χρησιμοποιείται πλέον κλινικά ο όρος Δυσλειτουργία Aντικοινωνικής Προσωπικότητας

--------------------------------------------------
Note added at 2005-04-26 07:14:14 (GMT) [[iso-8859-1]]
--------------------------------------------------

Σήμερα όλα στραβά πάνε με τον υπολογιστή! Συγνώμη Άρη που δεν μπορείς να δεις το κείμενο από την πηγή. Υπάρχει προφανώς πρόβλημα με το encoding.

--------------------------------------------------
Note added at 2005-04-26 07:20:58 (GMT) [[iso-8859-1]]
--------------------------------------------------

Σήμερα όλα στραβά πάνε με τον υπολογιστή! Συγνώμη Άρη που δεν μπορείς να δεις το κείμενο από την πηγή. Υπάρχει προφανώς πρόβλημα με το encoding.


    Reference: http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=7854
Catherine Christaki
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma: Δεν τα βλέπω τα πρώτα Catherine, αλλά βλέπω την προσθήκη και προηγείσαι σαφώς.
9 mins
  -> Είναι ακριβώς αυτά που γράφεις κι εσύ. Έχω προφανώ

agree  kaydee
11 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
11 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Krisztina Lelik
18 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
24 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evdoxia R.
44 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Costas Zannis
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Lina Ntaoukaki
4 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Valentini Mellas
5 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Elena Petelos
6 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  xxxx-Translator
11 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  EN>ELTranslator
12 hrs
  -> Ευχαριστώ!

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
κοινωνι(κ)οπαθής


Explanation:
Αναφέρεται σε Δυσλειτουργία Αντικοινωνικής Προσωπικότητας. Δες και αυτό τον ενδιαφέροντα σύνδεσμο.

http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=7854

"Παραταύτα, κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, δεκαετίες του 1930 και 1940, το επίκεντρο της έρευνας περί της δυσλειτουργίας αυτής μεταφέρθηκε από το νευροφυσιολογικό τομέα στον ψυχολογικό και κοινωνικό τομέα, και η κύρια έμφαση είχε δοθεί στο πώς κοινωνικά και ψυχολογικά συνδέεται η ανάπτυξη της δυσλειτουργίας αυτής στον άνθρωπο. Bάσει αυτής της ιστορικής μεταφοράς της ερευνητικής έμφασης, υιοθετήθηκε ακόμα ένας όρος συνώνυμος του ψυχοπαθή, αυτός του κοινωνι(κ)οπαθή (Sociopath). Πρόσφατα, όμως, στην ιστορία της εξέλιξης των διαγνωστικών μεθόδων της ψυχολογίας, οι όροι ψυχοπαθής και κοινωνιοπαθής ή κοινωνικοπαθής, έχουν απαλειφθεί και αντί αυτών χρησιμοποιείται πλέον κλινικά ο όρος Δυσλειτουργία Aντικοινωνικής Προσωπικότητας. Eπίσης, στο όλο φάσμα της ψυχολογίας λαμβάνονται όλα πλέον υπόψη, έτσι ώστε να διαγνωσθεί ορθά ένα άτομο υπό την επήρεια αυτού του είδους της δυσλειτουργίας από τη νευροψυχολογική / νευροφυσιολογική πτυχή έως την ψυχαναλυτική και κοινωνική πτυχή της ζωής και γενικής λειτουργίας του ατόμου."


Lamprini Kosma
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lina Ntaoukaki
4 hrs
  -> Thanks Lina!

agree  Elena Petelos
6 hrs
  -> Thanks Elena!

agree  xxxx-Translator
10 hrs
  -> grazie! :-)

agree  EN>ELTranslator
12 hrs