KudoZ home » English to Greek » Psychology

drivers

Greek translation: οδηγός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:driver
Greek translation:οδηγός
Entered by: EN>ELTranslator

19:31 Feb 16, 2006
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Psychology
English term or phrase: drivers
Understanding drivers will help you to identify some of your core beliefs, and could help you to understand concerns that you may have about change.

In order to feel OK about ourselves - approve of ourselves - most of us place conditions upon our behaviour. This is the concept of drivers. A driver describes a type of behaviour that we value so highly that we feel driven to keep repeating. We experience discomfort doing the reverse of the driver. Some people have no drivers, some have all five, but most of us are somewhere in between.
flipendo
οδηγός
Explanation:
Γιατί δεν βάζεις οδηγός; Πιστεύω ότι ταιριάζει σε αυτό το context.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-02-16 19:49:45 GMT)
--------------------------------------------------

Υπό την έννοια του οδηγού συμπεριφοράς. Μου είναι δύσκολο πάντως να βρω κάτι στο internet για να το υποστηρίξω γιατί είναι σαν να ψάχνω ψύλλο στ' άχυρα.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2006-02-16 20:02:28 GMT)
--------------------------------------------------

Νομίζω ότι αυτό δείχνει περίπου τι εννοώ:

"Τέτοιες αρχές/ αξίες όπως αναφέραμε παραπάνω, αποτελούν τους οδηγούς συμπεριφοράς της ομάδας, και τα μέλη τις γνωρίζουν και είναι σε θέση να τις εκφράσουν καθαρά (articulated values). Τέτοιοι οδηγοί είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι όταν κάποιος πρέπει να αντιμετωπίσει καταστάσεις αβεβαιότητας. Ουσιαστικά υποκαθιστούν την ανάγκη για να σκεφτόμαστε κάθε φορά τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε μια περίσταση ή ένα άτομο. (a good Indian is a dead Indian), αν είσαι λευκός στην Άγρια Δύση και πρέπει να κρίνεις εκείνη την στιγμή πριν δράσεις μπορεί αργά ή γρήγορα να πεθάνεις με δυσάρεστο τρόπο"
http://www.imese.gr/courses/culture.doc

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-16 21:59:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Καλό βράδυ και καλή συνέχεια!
Selected response from:

EN>ELTranslator
Greece
Grading comment
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου, Σταυρούλα. Καλησπέρα και καληνύχτα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6οδηγός
EN>ELTranslator
4κατευθυντήριες ιδέες
achronosx


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κατευθυντήριες ιδέες


Explanation:
θεωρώ ότι έτσι αποδίδεται καλύτερα το νόημα του context

achronosx
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
οδηγός


Explanation:
Γιατί δεν βάζεις οδηγός; Πιστεύω ότι ταιριάζει σε αυτό το context.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-02-16 19:49:45 GMT)
--------------------------------------------------

Υπό την έννοια του οδηγού συμπεριφοράς. Μου είναι δύσκολο πάντως να βρω κάτι στο internet για να το υποστηρίξω γιατί είναι σαν να ψάχνω ψύλλο στ' άχυρα.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2006-02-16 20:02:28 GMT)
--------------------------------------------------

Νομίζω ότι αυτό δείχνει περίπου τι εννοώ:

"Τέτοιες αρχές/ αξίες όπως αναφέραμε παραπάνω, αποτελούν τους οδηγούς συμπεριφοράς της ομάδας, και τα μέλη τις γνωρίζουν και είναι σε θέση να τις εκφράσουν καθαρά (articulated values). Τέτοιοι οδηγοί είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι όταν κάποιος πρέπει να αντιμετωπίσει καταστάσεις αβεβαιότητας. Ουσιαστικά υποκαθιστούν την ανάγκη για να σκεφτόμαστε κάθε φορά τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε μια περίσταση ή ένα άτομο. (a good Indian is a dead Indian), αν είσαι λευκός στην Άγρια Δύση και πρέπει να κρίνεις εκείνη την στιγμή πριν δράσεις μπορεί αργά ή γρήγορα να πεθάνεις με δυσάρεστο τρόπο"
http://www.imese.gr/courses/culture.doc

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-16 21:59:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Καλό βράδυ και καλή συνέχεια!

EN>ELTranslator
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου, Σταυρούλα. Καλησπέρα και καληνύχτα!
Notes to answerer
Asker: . , , . , ""


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: Βλ "ιδέα-οδηγός", "ιδέα-οδηγό" στο Διαδίκτυο
34 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
44 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  costas2
56 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  ELEFTHERIA FLOROU
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Sophia Finos
6 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
10 hrs
  -> Ευχαριστώ!