KudoZ home » English to Greek » Religion

encased in lead

Greek translation: εγκιβωτίστηκε σε μόλυβδο / σε μολύβδινο περίβλημα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:encased in lead
Greek translation:εγκιβωτίστηκε σε μόλυβδο / σε μολύβδινο περίβλημα
Entered by: Nick Lingris

07:44 Sep 10, 2006
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Religion
English term or phrase: encased in lead
The churdh was completed in 39 AD, and was later encased in lead to prevent its disintegration.
Georgios Salamas
εγκιβωτίστηκε σε μόλυβδο / σε μολύβδινο περίβλημα
Explanation:
Εικάζω, κρίνοντας από τη χρονολογία, ότι αναφέρεται στο Glastonbury Abbey ( http://en.wikipedia.org/wiki/Glastonbury_Abbey ), για το οποίο διαβάζω εδώ: http://jahtruth.net/glaston.htm
Ancient records tell of the original building being preserved by a shell built around it, of boards, covered with lead.

Εγκιβωτίστηκε, όπως εδώ στο Βήμα (http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=13940&m=C03&... ):
αφαιρέθηκε η τοιχοποιία εξωτερικά και εγκιβωτίστηκε το έργο σε καλούπι
Περί εγκιβωτισμού:
http://www.google.gr/search?num=100&hl=en&q=εγκιβωτισμός
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
s' efharisto para poli gia tin pantote politimi boitheia sou!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6εγκιβωτίστηκε σε μόλυβδο / σε μολύβδινο περίβλημα
Nick Lingris
4επενδύθηκε με μόλυβδο
Mioara Adamopoulou


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
επενδύθηκε με μόλυβδο


Explanation:
πιστεύω πως αυτό είναι το νόημα.

Mioara Adamopoulou
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
εγκιβωτίστηκε σε μόλυβδο / σε μολύβδινο περίβλημα


Explanation:
Εικάζω, κρίνοντας από τη χρονολογία, ότι αναφέρεται στο Glastonbury Abbey ( http://en.wikipedia.org/wiki/Glastonbury_Abbey ), για το οποίο διαβάζω εδώ: http://jahtruth.net/glaston.htm
Ancient records tell of the original building being preserved by a shell built around it, of boards, covered with lead.

Εγκιβωτίστηκε, όπως εδώ στο Βήμα (http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=13940&m=C03&... ):
αφαιρέθηκε η τοιχοποιία εξωτερικά και εγκιβωτίστηκε το έργο σε καλούπι
Περί εγκιβωτισμού:
http://www.google.gr/search?num=100&hl=en&q=εγκιβωτισμός


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 48
Grading comment
s' efharisto para poli gia tin pantote politimi boitheia sou!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Αυτό κάνω. Εγκιβωτισμένη στα βιβλία μου. Σήμερα το πρόγραμμα έχει Γιοβάννα. Δεν μου είπες για τον Ελευθερίου.:-)
1 hr
  -> Διάβαζε εσύ!

agree  Anastasia Giagopoulou
16 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Katerina Athanasaki: Καλημέρα Προφέσορ!
17 hrs
  -> Καλό φθινόπωρο, Κατ.

agree  Theodoros Linardos
21 hrs
  -> Ευχαριστώ, Θόδωρε. Καλό φθινόπωρο.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Γύρισα, ξάδερφε. Καλή εβδομάδα :-)
22 hrs

agree  Natassa Iosifidou
1 day4 hrs