KudoZ home » English to Greek » Religion

wattle and daub

Greek translation: μπαγδατί


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wattle and daub
Greek translation:μπαγδατί
Entered by: Daphne b

07:46 Sep 10, 2006
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Religion
English term or phrase: wattle and daub
ancient building technique
Georgios Salamas
μπαγδατί
Explanation:
Είναι πανευρωπαϊκή τεχνική και έχει ελληνικό όρο.

Τα κλαδιά ή πηχάκια δεν ανακατεύονται με τον πηλό. Αποτελούν πλέγμα, το οποίο σοβαντίζεται.

Η αγγλική ονομασία με την παρατακτική δομή της προσιδιάζει στον αγγλικό τρόπο έκφρασης και δεν πρέπει να την μιμηθούμε.

Πρβ.

ham and eggs
bread and butter κά.
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
efharisto poli Andras!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6μπαγδατίAndras Mohay
4πηλός και βέργες
Mioara Adamopoulou


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πηλός και βέργες


Explanation:
Ή πηλός ανακατεμένος με βέργες, ή ξύλα


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Wattle_and_daub
Mioara Adamopoulou
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
μπαγδατί


Explanation:
Είναι πανευρωπαϊκή τεχνική και έχει ελληνικό όρο.

Τα κλαδιά ή πηχάκια δεν ανακατεύονται με τον πηλό. Αποτελούν πλέγμα, το οποίο σοβαντίζεται.

Η αγγλική ονομασία με την παρατακτική δομή της προσιδιάζει στον αγγλικό τρόπο έκφρασης και δεν πρέπει να την μιμηθούμε.

Πρβ.

ham and eggs
bread and butter κά.


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
efharisto poli Andras!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Σωστός!
25 mins
  -> Ευχαριστώ. Διδάσκω (ή μάλλον δίδασκα προ Bologna) εδώ πέρα τη διαφορά μεταξύ "μπαγδατί" και "τσατμάς"

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ

agree  Anastasia Giagopoulou
16 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλή εβδομάδα

agree  Katerina Athanasaki: Καλημέρα Αντράς. Θυμάμαι ότι στην Κόρινθο (ίσως και στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου, δε γνωρίζω σίγουρα) το λένε και "Μπαγκλαντί". Το έχεις ξανακούσει;
17 hrs
  -> Ευχαριστώ για την ωραία γλωσσολογική συμβολή και καλή βδομάδα!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
22 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια

agree  Natassa Iosifidou
1 day4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νατάσα