KudoZ home » English to Greek » Science

logical-to-physical-device translation

Greek translation: μετατροπή εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:logical-to-physical-device translation
Greek translation:μετατροπή εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευής
Entered by: melilab

17:53 May 28, 2003
English to Greek translations [PRO]
Science / MS-DOS Operating system
English term or phrase: logical-to-physical-device translation
Peripheral support can be a direct logical-to-physical-device translation or the operating system can interject additional features or translations.
Sofia Kalaidopoulou
μετατροπή εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευής
Explanation:
"Η υποστήριξη περιφερειακών περιλαμβάνει είτε άμεση μετατροπή των εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευής είτε εισαγωγή επιπρόσθετων λειτουργιών ή μετατροπών από το λειτουργικό σύστημα."

Από τα συμφραζόμενα, πιστεύω ότι αναφέρεται στους drivers (πρόγραμμα οδήγησης κατά ΙΒΜ) και στη διαδικασία που απαιτείται για να επικοινωνήσει ο driver με τον υλικό εξοπλισμό (physical device, drive). Η διαδικασία αυτή είναι μια μετατροπή (translation) των εντολών του προγράμματος οδήγησης σε ηλεκτρικά σήματα προς τη συσκευή (drive). Για παράδειγμα, floppy disk drive.
Επίσης σημείωσε ότι το πρόγραμμα συσκευής θεωρείται ως logical represantation (logical device) της υλικής συσκευής (physical device).

Παρεπιπτόντως, τι σημαίνει
The asker requested explanations in: Zhuang (Chuang) ?
Selected response from:

melilab
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4μετατροπή εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευήςmelilab
4 +1μετατροπή εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευήςmelilab
3 +1μετάφραση (ή μεταφορά) από λογική σε φυσική συσκευή
Spiros Doikas


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
μετάφραση (ή μεταφορά) από λογική σε φυσική συσκευή


Explanation:
μετάφραση (ή μεταφορά) από λογική σε φυσική συσκευή

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-29 11:06:04 (GMT)
--------------------------------------------------

Κι όμως, σε ορολογία Η/Υ χρησιμοποιούνται κυριολεκτικά αυτοί οι όροι....

syndesi_synoxh
... ενός τμήματος έχουν πρόσβαση στα ίδια δεδομένα
ή **λογική συσκευή** εισόδου/εξόδου (πχ ...
www.it.uom.gr/project/candcpp/pages/syndesisynoxh.htm - 7k - Cached - Similar pages

EDA Glossari
... Programmable Logic Device Προγραμματιζόμενη **Λογική Συσκευή**
Ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα που σκοπό ...
users.compulink.gr/agiaka/Lessons/eda_glossari.htm - 8k - Cached - Similar pages

Θεωρίες των Επιστημών
... Τί άλλο μπορεί να είναι ο συλλογισμός εκτός
από μια **λογική συσκευή** την οποία εμείς ...
www.panteion.gr/~dionysos/segal6.htm - 16k - Cached - Similar pages


** Μετάφραση** Βρόχου \"While\". ... Πόσες εντολές
συνολικά ... σε υπολογιστή, παρακαλείστε να ...
archvlsi.ics.forth.gr/~kateveni/225/03a/exer06.html



Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
1 hr

disagree  melilab: too literal
2 hrs

agree  Rania Papadopoulou
13 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
μετατροπή εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευής


Explanation:
"Η υποστήριξη περιφερειακών περιλαμβάνει είτε άμεση μετατροπή των εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευής είτε εισαγωγή επιπρόσθετων λειτουργιών ή μετατροπών από το λειτουργικό σύστημα."

Από τα συμφραζόμενα, πιστεύω ότι αναφέρεται στους drivers (πρόγραμμα οδήγησης κατά ΙΒΜ) και στη διαδικασία που απαιτείται για να επικοινωνήσει ο driver με τον υλικό εξοπλισμό (physical device, drive). Η διαδικασία αυτή είναι μια μετατροπή (translation) των εντολών του προγράμματος οδήγησης σε ηλεκτρικά σήματα προς τη συσκευή (drive). Για παράδειγμα, floppy disk drive.
Επίσης σημείωσε ότι το πρόγραμμα συσκευής θεωρείται ως logical represantation (logical device) της υλικής συσκευής (physical device).

Παρεπιπτόντως, τι σημαίνει
The asker requested explanations in: Zhuang (Chuang) ?


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
    Reference: http://www.translatum.gr/dictionaries/specialty-greek-dictio...
melilab
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 52
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
4 mins

agree  Vickie Dimitriadou
10 hrs

agree  SGOUZA
1 day9 hrs

agree  Joanna5
9 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
μετατροπή εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευής


Explanation:
"Η υποστήριξη περιφερειακών περιλαμβάνει είτε άμεση μετατροπή των εντολών του προγράμματος συσκευής σε σήματα προς τον υλικό εξοπλισμό της συσκευής είτε εισαγωγή επιπρόσθετων λειτουργιών ή μετατροπών από το λειτουργικό σύστημα."

Από τα συμφραζόμενα, πιστεύω ότι αναφέρεται στους drivers (πρόγραμμα οδήγησης κατά ΙΒΜ) και στη διαδικασία που απαιτείται για να επικοινωνήσει ο driver με τον υλικό εξοπλισμό (physical device, drive). Η διαδικασία αυτή είναι μια μετατροπή (translation) των εντολών του προγράμματος οδήγησης σε ηλεκτρικά σήματα προς τη συσκευή (drive). Για παράδειγμα, floppy disk drive.
Επίσης σημείωσε ότι το πρόγραμμα συσκευής θεωρείται ως logical represantation (logical device) της υλικής συσκευής (physical device).

Παρεπιπτόντως, τι σημαίνει
The asker requested explanations in: Zhuang (Chuang) ?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-28 21:29:57 (GMT)
--------------------------------------------------

oops, sorry for the duplicate submission!


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
    Reference: http://www.translatum.gr/dictionaries/specialty-greek-dictio...
melilab
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elpida Karapidaki
9 hrs