KudoZ home » English to Greek » Science

sucralose

Greek translation: σουκραλόζη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sucralose
Greek translation:σουκραλόζη
Entered by: Aspa

21:51 Nov 5, 2003
English to Greek translations [PRO]
Science
English term or phrase: sucralose
Sucralose is a non-caloric sweetener made from sugar. I need to translate this term in Greek. Can anyone help please? Thanks in advance.
Aspa
σουκραλόζη
Explanation:
...Επιτροπή Τροφίμων έχει κρίνει αποδεκτά δύο νέα γλυκαντικά, τη σουκραλόζη...
http://www.europarl.eu.int/commonpositions/2003/pdf/c5-0299-...

Η σουκραλόζη είναι γλυκαντικό παρασκευαζόμενο από την ελεγχόμενη χλωρίωση...
http://europa.eu.int/scadplus/leg/el/lvb/l21069.htm

Σουκραλόζη: Προκύπτει από την κοινή ζάχαρη και είναι 600 φορές γλυκύτερη από αυτήν.
http://www.delcof.gr/technic.html

...τεχνητά γλυκαντικά όπως ασπαρτάμη, ακεσουλφαμικό και σουκραλόζη...
http://www.mednet.gr/greek/soc/ede/diab113.htm
Selected response from:

Vickie Dimitriadou
Grading comment
Ευχαριστώ για την ακριβή και εμπεριστατωμένη απάντηση.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6σουκραλόζηVickie Dimitriadou
4σακχαρίνη ή ζαχαρίνη
Vicky Papaprodromou


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σακχαρίνη ή ζαχαρίνη


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2003-11-05 22:09:41 GMT)
--------------------------------------------------

Ανταγωνισμός - Θέση της Εταιρείας στον κλάδο
Η Εταιρεία από την ίδρυση της μέχρι σήμερα έχει εδραιώσει την θέση της στην εγχώρια αγορά ενώ σε ευρωπαϊκό επίπεδο αποτελεί μια από τις σημαντικότερες βιομηχανίες ζάχαρης από άποψη παραγωγικής δυναμικότητας.

η Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης
Ως μοναδικός παραγωγός ζάχαρης στην Ελλάδα δεν έχει ουσιαστικό ανταγωνισμό στο εσωτερικό παρά μόνο από κάποια προϊόντα που αποτελούν υποκατάστατα της ζάχαρης όπως η ασπαρτάμη, η ζαχαρίνη, η ακεσουλφάμη, η φρουκτόζη και η ισογλυκόζη.
http://www.ebz.gr/profile2.htm


Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3292

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Spiros Doikas
0 min
  -> Ευχαριστώ,

agree  Theodoros Linardos
5 mins
  -> Thanks!

disagree  Vickie Dimitriadou: Σουκραλόζη. Τα sites που παραθέτεις δεν κάνουν καμία αναφορά στη σουκραλόζη.
46 mins

disagree  Ioanna Karamanou: saccharin is different from sucralose
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
σουκραλόζη


Explanation:
...Επιτροπή Τροφίμων έχει κρίνει αποδεκτά δύο νέα γλυκαντικά, τη σουκραλόζη...
http://www.europarl.eu.int/commonpositions/2003/pdf/c5-0299-...

Η σουκραλόζη είναι γλυκαντικό παρασκευαζόμενο από την ελεγχόμενη χλωρίωση...
http://europa.eu.int/scadplus/leg/el/lvb/l21069.htm

Σουκραλόζη: Προκύπτει από την κοινή ζάχαρη και είναι 600 φορές γλυκύτερη από αυτήν.
http://www.delcof.gr/technic.html

...τεχνητά γλυκαντικά όπως ασπαρτάμη, ακεσουλφαμικό και σουκραλόζη...
http://www.mednet.gr/greek/soc/ede/diab113.htm

Vickie Dimitriadou
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 275
Grading comment
Ευχαριστώ για την ακριβή και εμπεριστατωμένη απάντηση.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
43 mins

agree  Ioanna Karamanou
54 mins

agree  Joanne Panteleon
7 hrs

agree  Evdoxia R.
8 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
8 hrs

agree  Eftychia Stamatopoulou
8 hrs