KudoZ home » English to Greek » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

globalism

Greek translation: παγκοσμισμός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:globalism
Greek translation:παγκοσμισμός
Entered by: Evdoxia R.

13:23 Aug 3, 2006
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / Humanities
English term or phrase: globalism
Γειά χαρά,

Ψάχνω την απόδοση του όρου globalism. Στο κείμενό μου υπάρχει το globalization που το βάζω παγκοσμιοποίηση και το globality που (προς το παρόν) το βάζω παγκοσμιότητα.
Ευχαριστώ
εΡ
Evdoxia R.
Greece
παγκοσμισμός
Explanation:
Μόνο δυο-τρεις τολμηροί το έχουν πει.
Αλλά όλα τ' άλλα έχουν τις δικές τους αντιστοιχίες.
-ισμός πρέπει να είναι και τα internationalism, universalism παραπέμπουν αλλού.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&safe=off&rls=...

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2006-08-03 13:53:06 GMT)
--------------------------------------------------

Αν δεν γίνει το βήμα σ' ένα κείμενο όπου συναντιώνται globalization και globality και globalism, πού θα γίνει;
Ο μόνος αντίστοιχος σχηματισμός που ξέρω και έχω να προτείνω είναι ο "ακοσμισμός" του Χέγκελ.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-03 14:30:21 GMT)
--------------------------------------------------

Προς κάμψιν φυσιολογικών αντιστάσεων, να προσθέσω ότι ο Third Worldism είναι τριτοκοσμισμός.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-03 14:40:40 GMT)
--------------------------------------------------

Μελέτησε, Ευδοξία, ως εναλλακτική λύση την "παγκοσμιοκρατία" και δες αν σε καλύπτουν οι χρήσεις και οι πηγές.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&safe=off&q=πα...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
ευχαριστώ Νίκο
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2παγκοσμισμός
Nick Lingris
3 +1οικουμενικότητα
Eftychia Stamatopoulou
3διεθνισμός
Vicky Papaprodromou


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
οικουμενικότητα


Explanation:
(-)

Eftychia Stamatopoulou
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
51 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
διεθνισμός


Explanation:
Στα πλαίσια του μαθήματος οι έννοιες αυτές συζητούνται με βάση τα σημαντικότερα ανταγωνιστικά «Παραδείγματα» στη μελέτη των διεθνών σχέσεων, όπως ο «ρεαλισμός» (realism) και ο «νεο-ρεαλισμός» (neo-realism), ο «πλουραλισμός/φιλελευθερισμός» (pluralism/liberalism), ο «κονστρακτιβισμός» (constructivism), ο «διεθνισμός/στρουκτουραλισμός» (globalism/structuralism), καθώς και νεώτερες προσεγγίσεις, όπως η «κριτική θεωρία», ο «μετα-μοντερνισμός» κ.ά.
http://www.rhodes.aegean.gr/tms/επίπεδο4/Περιλήψεις_Μαθημάτω...



--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2006-08-03 13:34:09 GMT)
--------------------------------------------------

Kαι εδώ «οικουμενισμός».
Ας θυμηθούμε τον "οικουμενισμό" του Γκορμπατσόφ και της πολιτικής πλατφόρμας της "Περεστρόικα" στην ΕΣΣΔ, στην οποία θεωρούμε ότι οφείλει πάρα πολλά ο σύγχρονος αφηρημένος οικουμενισμός ("globalism") και η ιδεολογία της παγκοσμιοποίησης (όπως και οι συγγενικές της αντιλήψεις της "αντι-παγκοσμιοποίησης" και της "εναλλακτικής παγκοσμιοποίησης").
http://www.kke.gr/komep/2004/3/Xarishs.html

Για το «διεθνισμό», πες τα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και μάλιστα στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών.:-)



Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 66
Notes to answerer
Asker: Βικάκυ, ο διεθνισμός είναι internationalism.


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
παγκοσμισμός


Explanation:
Μόνο δυο-τρεις τολμηροί το έχουν πει.
Αλλά όλα τ' άλλα έχουν τις δικές τους αντιστοιχίες.
-ισμός πρέπει να είναι και τα internationalism, universalism παραπέμπουν αλλού.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&safe=off&rls=...

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2006-08-03 13:53:06 GMT)
--------------------------------------------------

Αν δεν γίνει το βήμα σ' ένα κείμενο όπου συναντιώνται globalization και globality και globalism, πού θα γίνει;
Ο μόνος αντίστοιχος σχηματισμός που ξέρω και έχω να προτείνω είναι ο "ακοσμισμός" του Χέγκελ.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-03 14:30:21 GMT)
--------------------------------------------------

Προς κάμψιν φυσιολογικών αντιστάσεων, να προσθέσω ότι ο Third Worldism είναι τριτοκοσμισμός.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-03 14:40:40 GMT)
--------------------------------------------------

Μελέτησε, Ευδοξία, ως εναλλακτική λύση την "παγκοσμιοκρατία" και δες αν σε καλύπτουν οι χρήσεις και οι πηγές.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&safe=off&q=πα...


Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 202
Grading comment
ευχαριστώ Νίκο
Notes to answerer
Asker: Νίκο, αυτό σκέφτηκα αλλά δεν το βρήκα πουθενά και το φοβάμαι πολύ.

Asker: μωρέ καλή η τόλμη αλλα πρόκειται για μετάφραση βιβλίου και γι' αυτό φοβάμαι ακόμα πιο πολύ!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Eγώ, ως γνωστόν, θα το έβαζα και σε τούτο και σε άλλα κείμενα.:-))))
15 mins
  -> Και στα συγγράμματα άλλωστε γίνονται οι μεγαλύτερες υπερβάσεις, όχι στα μάνιουαλ. (Ευδοξία, ακούς;)

agree  Tina8
16 hrs
  -> Ευχαριστώ!