KudoZ home » English to Greek » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

relationism

Greek translation: σχεσιοκρατία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:relationism
Greek translation:σχεσιοκρατία
Entered by: Evdoxia R.

14:25 Sep 6, 2006
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / Philosophy
English term or phrase: relationism
Ψάχνω μια απόδοση του relationism στα Ελληνικά.

The key to this process lay in Mannheim's distinction between relativism and relationism.

TIA
evdoxee
Evdoxia R.
Greece
σχεσιοκρατία
Explanation:
Εδώ http://www.edra.ntua.gr/files/semfe/misc/odhgos_spoydvn05.pd...
Υποστασιοκρατία και σχεσιοκρατία (η διαμάχη Newton-Leibniz, το επιχείρημα περί «οπής»).

Στη συνέχεια εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Relationism
το κομμάτι Leibniz and Newton

Εδώ: http://eap-forums.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&...
σχεσιοκρατία=μπορούμε να γνωρίσουμε τις σχέσεις μεταξύ των πραγμάτων κι όχι τα ίδια τα πράγματα
σχετικισμός=δεν δέχεται τη μία και απολυτη αλήθεια, αλλά την αλήθεια που σχετίζεται με μιαν εποχή, κοινωνία, περίσταση κ.λ.π.


--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2006-09-06 15:14:08 GMT)
--------------------------------------------------

Η σχετικοκρατία είναι εξίσου δόκιμη με τον σχετικισμό. Μάλιστα ο Πάπυρος στον σχετικισμό σε παραπέμπει στο λήμμα σχετικοκρατία.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
ευχαριστώ πολυ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3σχεσιοκρατία
Nick Lingris
4σχετικότητα
anatolia iosifidou


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σχετικότητα


Explanation:
σχετικότητα και συσχετισμός.


    Reference: http://www.physics4u.gr/articles/2006/dark_side_gravity.html
anatolia iosifidou
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in RussianRussian
Notes to answerer
Asker: Σχετικότητα είναι relativity και συσχετισμός correlation.


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
σχεσιοκρατία


Explanation:
Εδώ http://www.edra.ntua.gr/files/semfe/misc/odhgos_spoydvn05.pd...
Υποστασιοκρατία και σχεσιοκρατία (η διαμάχη Newton-Leibniz, το επιχείρημα περί «οπής»).

Στη συνέχεια εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Relationism
το κομμάτι Leibniz and Newton

Εδώ: http://eap-forums.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&...
σχεσιοκρατία=μπορούμε να γνωρίσουμε τις σχέσεις μεταξύ των πραγμάτων κι όχι τα ίδια τα πράγματα
σχετικισμός=δεν δέχεται τη μία και απολυτη αλήθεια, αλλά την αλήθεια που σχετίζεται με μιαν εποχή, κοινωνία, περίσταση κ.λ.π.


--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2006-09-06 15:14:08 GMT)
--------------------------------------------------

Η σχετικοκρατία είναι εξίσου δόκιμη με τον σχετικισμό. Μάλιστα ο Πάπυρος στον σχετικισμό σε παραπέμπει στο λήμμα σχετικοκρατία.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 202
Grading comment
ευχαριστώ πολυ!
Notes to answerer
Asker: Νίκο, σ΄ευχαριστώ. Πώς σου φαίνεται ο συνδυασμός σχετικοκρατία-σχεσιοκρατία; Μήπως το relativism να το αφήσω σχετικισμός ή ακούγεται καλό να λήγουν και τα 2 σε -κρατία;


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: Ακριβώς / :-)) - Καλό φθινόπωρο, Νίκο
24 mins
  -> Ακριβώς; Δέχεσαι τη μία και απόλυτη αλήθεια; :-} Καλό μας, φθινόπωρο, Αντράς.

agree  Costas Zannis
1 hr
  -> Καλό φθινόπωρο, Κώστα!

agree  Vicky Papaprodromou
7 days