KudoZ home » English to Greek » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

toy - game

Greek translation: παιχνίδια-όπλα / (πολεμικά) επιθετικά παιχνίδια (see explanation)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:toy - game
Greek translation:παιχνίδια-όπλα / (πολεμικά) επιθετικά παιχνίδια (see explanation)
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

13:36 Mar 29, 2004
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: toy - game
Έχει κανείς καμιά καλή ιδέα για να πούμε το "παιχνίδι" διαφορετικά; Στην πρότασή μου έχω War Toys and Aggressive Games, όπου γίνεται διαχωρισμός περατέρω στο κείμενο και θα ήθελα να δώσω δύο λέξεις για το "παιχνίδι".
ΤΙΑ
Alexandra Fakalou
Greece
παιχνίδια-όπλα / πολεμικά παιχνίδια (δες εξήγηση)
Explanation:
Τα "war toys" είναι τα παιχνίδια πιστόλια, σπαθιά κλπ. που αγοράζουμε στα παιδιά. Τα "war games" είναι τα παιχνίδια που έχουν ως σενάριο τους πολέμους. War games κάνουν και οι στρατοί για εκπαίδευση. Το λεξικό στρατιωτικών όρων το μεταφράζει ως "πολεμικό παίγνιο [απεικόνιση μιας στρατιωτικής επιχείρησης η οποία περιλαμβάνει δύο ή περισσότερες δυνάμεις και στην οποία χρησιμοποιούνται ορισμένοι κανόνες, δεδομένα και διαδικασίες που αποσκοπούν στην παρουσίαση μιας πραγματικής ή υποθετικής κατάστασης]"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 34 mins (2004-03-29 16:11:11 GMT)
--------------------------------------------------

... War toys for tots Toy makers hope to click with military-themed toys for the holidays. ... Some groups have not completely ceded the toy wars to war toys. ...
www.workingforchange.com/article.cfm?ItemID=13118

... Their aim is to wound or kill. Why are children attracted to war toys? They don\'t require skill and practice. ... What can families do about war toys at home? ...
www.dallaspeacecenter.org/wartoys-faq.htm

... The topic of war toys and games is a family concern. This pamphlet ... Make boys seem more important than girls. WHAT ARE WAR TOYS? War toys ...
www.peacecoalition.org/facts/toys_are_for_fun.shtml

Από τα παραπάνω λινκς, προτείνω να χρησιμοποιήσεις μια φορά τη λέξη παιχνίδια \"όπλα και πολεμικά παιχνίδια\" ή \"όπλα και παιχνίδια πολέμου\", something along these lines...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 35 mins (2004-03-29 16:12:11 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και \"παιδικά όπλα και πολεμικά παιχνίδια\"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 40 mins (2004-03-29 16:17:00 GMT)
--------------------------------------------------

... με πολεμικά παιχνίδια (παιδικά όπλα, τόξα κ.ά ... είδους
παιχνίδια), είναι γεγονός και ότι τα ...
health.in.gr/paidi/narticle.asp?arcode=6211

... στην αυλή με προτεταμένα τα όπλα. ... μπλέκονταν με παιδικά πολεμικά παιχνίδια και εφηβικά ...
www.protoporia.gr/protoporia/ static_html/skassis/main.htm



--------------------------------------------------
Note added at 1 day 2 hrs 17 mins (2004-03-30 15:54:32 GMT)
--------------------------------------------------

Μετά τη σημείωση που προσέθεσες.... \"παιδικά όπλα και επιθετικά παιχνίδια\"
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7παιχνίδια-όπλα / πολεμικά παιχνίδια (δες εξήγηση)
Nadia-Anastasia Fahmi
4 +2παιχνίδια - παιδιέςxxxx-Translator
4παιχνίδια πολεμικού περιεχόμενου
peekay


Discussion entries: 6





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
παιχνίδια πολεμικού περιεχόμενου


Explanation:
Ths would fit the "game" aspect of your text

peekay
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FrenchFrench

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Calliope Sofianopoulos: possibly but it is still παιχνίδια
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
παιχνίδια-όπλα / πολεμικά παιχνίδια (δες εξήγηση)


Explanation:
Τα "war toys" είναι τα παιχνίδια πιστόλια, σπαθιά κλπ. που αγοράζουμε στα παιδιά. Τα "war games" είναι τα παιχνίδια που έχουν ως σενάριο τους πολέμους. War games κάνουν και οι στρατοί για εκπαίδευση. Το λεξικό στρατιωτικών όρων το μεταφράζει ως "πολεμικό παίγνιο [απεικόνιση μιας στρατιωτικής επιχείρησης η οποία περιλαμβάνει δύο ή περισσότερες δυνάμεις και στην οποία χρησιμοποιούνται ορισμένοι κανόνες, δεδομένα και διαδικασίες που αποσκοπούν στην παρουσίαση μιας πραγματικής ή υποθετικής κατάστασης]"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 34 mins (2004-03-29 16:11:11 GMT)
--------------------------------------------------

... War toys for tots Toy makers hope to click with military-themed toys for the holidays. ... Some groups have not completely ceded the toy wars to war toys. ...
www.workingforchange.com/article.cfm?ItemID=13118

... Their aim is to wound or kill. Why are children attracted to war toys? They don\'t require skill and practice. ... What can families do about war toys at home? ...
www.dallaspeacecenter.org/wartoys-faq.htm

... The topic of war toys and games is a family concern. This pamphlet ... Make boys seem more important than girls. WHAT ARE WAR TOYS? War toys ...
www.peacecoalition.org/facts/toys_are_for_fun.shtml

Από τα παραπάνω λινκς, προτείνω να χρησιμοποιήσεις μια φορά τη λέξη παιχνίδια \"όπλα και πολεμικά παιχνίδια\" ή \"όπλα και παιχνίδια πολέμου\", something along these lines...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 35 mins (2004-03-29 16:12:11 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και \"παιδικά όπλα και πολεμικά παιχνίδια\"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 40 mins (2004-03-29 16:17:00 GMT)
--------------------------------------------------

... με πολεμικά παιχνίδια (παιδικά όπλα, τόξα κ.ά ... είδους
παιχνίδια), είναι γεγονός και ότι τα ...
health.in.gr/paidi/narticle.asp?arcode=6211

... στην αυλή με προτεταμένα τα όπλα. ... μπλέκονταν με παιδικά πολεμικά παιχνίδια και εφηβικά ...
www.protoporia.gr/protoporia/ static_html/skassis/main.htm



--------------------------------------------------
Note added at 1 day 2 hrs 17 mins (2004-03-30 15:54:32 GMT)
--------------------------------------------------

Μετά τη σημείωση που προσέθεσες.... \"παιδικά όπλα και επιθετικά παιχνίδια\"

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanne Panteleon: Loxage Nantia?...pou'ta mathes esy ola auta?...kryfo talento!...:-)))
1 hr
  -> ;-)).... Apo tote pou ekana tis metafraseis gia to Kossyfopedio!!

agree  Valentini Mellas: :)
4 hrs
  -> Thanks Val!

agree  Georgios Paraskevopoulos
4 hrs
  -> Thanks George!

agree  xxxx-Translator: πολύ καλές προτάσεις
4 hrs
  -> Thanks Stella!

agree  Evdoxia R.
16 hrs
  -> Thanks Evdoxia!

agree  Estella
20 hrs
  -> Thank you dear!

agree  Vicky Papaprodromou
1 day17 hrs
  -> Thank you Vicky!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
παιχνίδια - παιδιές


Explanation:
Μόνο για την περίπτωση που το Games αναφέρεται σε ομαδικά παιχνίδια.
Αν είναι computer games ίσως μπορείς να το πεις βιντεοπαιχνίδια.
Κατά τα άλλα, συμφωνώ με τις προλαλήσασες.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 3 hrs 18 mins (2004-03-30 16:55:33 GMT)
--------------------------------------------------

Αλεξάνδρα, το war toys θα το πεις σίγουρα \"πολεμικά παιχνίδια\" μια και δεν αφορά μόνο όπλα αλλά και άρματα μάχης και στρατιωτάκια και πολεμικά ρομπότ κλπ :)
Το Aggressive Games μπορείς να το αποδώσεις \"παιχνίδια επιθετικής συμπεριφοράς\" ή ακόμα καλύτερα \"επιθετικότητα στο παιχνίδι\". Με τον ενικό αποφεύγεις το συσχετισμό με τα παιχνίδια-αντικείμενα.
Φοβάμαι πως δύσκολα θα βρεις λέξη πλην του παιχνιδιού για να αποδώσεις ένα από τα δύο, από τα συμφραζόμενα θα φανεί η διαφορά.

xxxx-Translator
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma: Πολύ σωστή η ανάλυση για το "war toys".
1 day4 hrs
  -> thanks, Lamprini!

agree  Calliope Sofianopoulos
2 days4 hrs
  -> thanks, Calliope :)