KudoZ home » English to Greek » Sports / Fitness / Recreation

Vest

Greek translation: γιλέκο (φυσιοθεραπείας)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Vest (physiotherapy context)
Greek translation:γιλέκο (φυσιοθεραπείας)
Entered by: Valentini Mellas

10:43 Sep 1, 2006
English to Greek translations [PRO]
Medical - Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: Vest
Exercise is the one thing my doctor says he would prescribe if he could prescribe nothing else. Ever since I came to my current clinic, they have pushed me to use exercise as a tool like the ***Vest*** (which I do 30 minutes twice a day). So I swim, work out on machines, and lift weights.

Μήπως κάποιος ξέρει τι εννοεί;
Theodoros Linardos
Germany
γιλέκο (φυσιοθεραπείας)
Explanation:
The conditions are no cooling; cooling ****before exercise by wearing a specially designed, temperature-controlled cooling vest ****; cooling during exercise while ... www.disabled.gr/lib/?p=8686

Γιλέκο φυσιοθεραπείας για την καθημερινή φυσιοθεραπεία= 15.000€ περίπου Αεροσυμπιεστής για τη χορήγηση των φαρμάκων = 500€ περίπου ...
www.disabled.gr/lib/?p=8775

Παροχές : Κυστική Ίνωση - Γιλέκο φυσιοθεραπείας ... μια ανάσα στους πάσχοντες όσον αφορά την φυσιοθεραπεία , που είναι το Α και το Ω για την Κυστική Ίνωση . ...
disabled.gr/portal/modules.php?name=News&file=article&sid=6094

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2006-09-01 17:48:03 GMT)
--------------------------------------------------

Για τη μετάφραση της πρότασης : ...να χρησιμοποιώ τη γυμναστική ως εργαλείο όπως [χρησιμοποιώ] το Γιλέκο.

Πιστεύω ότι αν και δε ξέρω ποια ασθένεια έχει μπορεί να φοράει γιλέκα για υποστήριξη της σπονδυλικής στήλης ή αυτά που ασκούν πίεση σε ορισμένα σημεία του θώρακα.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2006-09-01 17:53:01 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης από το ΙΚΑ (www.ika.gr/gr/infopages/memos/GEN_G32_1098_20-10-2005.pdf )


Τα τελευταία χρόνια το γιλέκο φυσιοθεραπείας χρησιµοποιείται στην Αµερική και πρόσφατα στην Ευρώπη, τόσο από µεµονωµένους ασθενείς όσο και από νοσοκοµεία, κλινικές και µονάδες εντατικής θεραπείας, µε εξαιρετικά αποτελέσµατα.
Το σύστηµα εξασφαλίζει άριστη παροχέτευση των βρογχικών εκκρίσεων χωρίς να προηγούνται παλαιότερες τεχνικές (θέσεις παροχέτευσης και πλήξεις), που συνδέονται µε επιπλοκές, όπως πνευµονοθώρακας και αιµοπτύσεις.
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1γιλέκο (φυσιοθεραπείας)
Valentini Mellas
2...
Natassa Iosifidou


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vest
...


Explanation:
Δύσκολο τούτο Θόδωρε...

Ένα vest που βρήκα σχετικά είναι αυτό
http://www.clinicaltrials.gov/show/NCT00158119
και το άλλο αυτό
http://www.weightvest.com

Τώρα ο τύπος κάνει γυμναστική και χρησιμοποιεί κάποιον εξοπλισμό όπως το γιλέκο με τα βάρη ή μήπως να εννοεί για τον συγκεκριμένο τύπο άσκησης (Behavior: InVEST (Increased Velocity Exercise Specific to Task);
Το συγκείμενο δε βοηθάει; Από τι πάσχει;

Natassa Iosifidou
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vest
γιλέκο (φυσιοθεραπείας)


Explanation:
The conditions are no cooling; cooling ****before exercise by wearing a specially designed, temperature-controlled cooling vest ****; cooling during exercise while ... www.disabled.gr/lib/?p=8686

Γιλέκο φυσιοθεραπείας για την καθημερινή φυσιοθεραπεία= 15.000€ περίπου Αεροσυμπιεστής για τη χορήγηση των φαρμάκων = 500€ περίπου ...
www.disabled.gr/lib/?p=8775

Παροχές : Κυστική Ίνωση - Γιλέκο φυσιοθεραπείας ... μια ανάσα στους πάσχοντες όσον αφορά την φυσιοθεραπεία , που είναι το Α και το Ω για την Κυστική Ίνωση . ...
disabled.gr/portal/modules.php?name=News&file=article&sid=6094

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2006-09-01 17:48:03 GMT)
--------------------------------------------------

Για τη μετάφραση της πρότασης : ...να χρησιμοποιώ τη γυμναστική ως εργαλείο όπως [χρησιμοποιώ] το Γιλέκο.

Πιστεύω ότι αν και δε ξέρω ποια ασθένεια έχει μπορεί να φοράει γιλέκα για υποστήριξη της σπονδυλικής στήλης ή αυτά που ασκούν πίεση σε ορισμένα σημεία του θώρακα.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2006-09-01 17:53:01 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης από το ΙΚΑ (www.ika.gr/gr/infopages/memos/GEN_G32_1098_20-10-2005.pdf )


Τα τελευταία χρόνια το γιλέκο φυσιοθεραπείας χρησιµοποιείται στην Αµερική και πρόσφατα στην Ευρώπη, τόσο από µεµονωµένους ασθενείς όσο και από νοσοκοµεία, κλινικές και µονάδες εντατικής θεραπείας, µε εξαιρετικά αποτελέσµατα.
Το σύστηµα εξασφαλίζει άριστη παροχέτευση των βρογχικών εκκρίσεων χωρίς να προηγούνται παλαιότερες τεχνικές (θέσεις παροχέτευσης και πλήξεις), που συνδέονται µε επιπλοκές, όπως πνευµονοθώρακας και αιµοπτύσεις.

Example sentence(s):
  • Γιλέκο φυσιοθεραπείας για την καθημερινή φυσιοθεραπεία
  • Γιλέκο φυσιοθεραπείας .. μια ανάσα στους πάσχοντες όσον αφορά την φυσιοθεραπεία , που είναι το Α και το Ω για την Κυστική Ίνωση

    Reference: http://disabled.gr
    Reference: http://www.disabled.gr/lib/index.php?s=%CE%B3%CE%B9%CE%BB%CE...
Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou: Μάλλον αυτό θα είναι Βαλεντίνη. Αλλά πως κολυμπάει με το γιλέκο; Και η σύνταξη της πρότασης είναι λίγο μυστήρια "...to use exercise as a tool like the Vest..."
12 mins
  -> Γιλέκα φοράνε και οι δύτες .. δεν έχει πάντα σχέση με βάρη .. μπορεί να φουσκώνει για να τον βοηθάει στο νερό για "επιμήκυνση" της σπονδυλικής στήλης και κατά συνέπεια λιγότερο πόνο