KudoZ home » English to Greek » Sports / Fitness / Recreation

park naturalist

Greek translation: Επιμελητής - Ξεναγός εθνικών δρυμών και χώρων αναψυχής


15:37 Oct 27, 2006
English to Greek translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: park naturalist
It is part of a job description. Combination of therapist and nature educator. Does it exist in Greece?
Daira
Greek translation:Επιμελητής - Ξεναγός εθνικών δρυμών και χώρων αναψυχής
Explanation:
Επιμελητής - Ξεναγός εθνικών δρυμών και χώρων αναψυχής, Π.Δ. 267/2003. (ΦΕΚ 240/Α’/16-10-03). Ιδιωτικός/δημόσιος τομέας (εθνικοί δρυμοί, ...
www.oeek.gr/documents/ed_iek.doc


ΘΕΜΑ: "Ίδρυση ειδικότητας "Επιμελητής Ξεναγός Εθνικών Δρυμών και Χώρων Αναψυχής" στο ΙΕΚ Καρύστου"

Η ίδρυση του ΙΕΚ Καρύστου, που λειτουργεί ως παράρτημα του ΙΕΚ Αλιβερίου, ήταν θετική ενέργεια και θα μπορούσε, με την προσθήκη ειδικοτήτων που έχουν συνάφεια με τις δραστηριότητες της περιοχής, να συμβάλει στην ανάπτυξή της και να δώσει απασχόληση σε νέους της.
Σ' αυτή την κατεύθυνση, στις διδασκόμενες ειδικότητες, θα μπορούσε να προστεθεί και αυτή του "Επιμελητή Ξεναγού Εθνικών Δρυμών και Χώρων Αναψυχής". Το επάγγελμα αυτό ασχολείται με την παρακολούθηση των φυσικών οικοσυστημάτων, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την προστασία των φυσικών περιοχών, καθώς και με την ξενάγηση επισκεπτών σε περιοχές ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.


http://members.parliament.gr/pipergias/ecPortal.asp?id=1282&...
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Βρήκα καλύτερο αυτό. Ευχαριστώ, Δάειρα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Επιμελητής - Ξεναγός εθνικών δρυμών και χώρων αναψυχήςAndras Mohay
3φυσιολόγος
Nektaria Notaridou


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
φυσιολόγος


Explanation:
ίσως; Απ' ό,τι βλέπω στο http://www.iseek.org/sv/13000.jsp?id=100402
δεν νομίζω να παίζει τέτοιο επάγγελμα στους εθνικούς δρυμούς μας.
ίσως θα μπορούσες να το προσδιορίσεις με κάτι του τύπου "ειδικός στην ενημέρωση επισκεπτών εθνικών πάρκων/δρυμών", αν σε παίρνει να φανφαρίσεις.
Η δασοπονία/δασοκομία/δασολογία καθώς και η περιβαλλοντολογία είναι σαφώς καθορισμένες επιστήμες στην Ελλάδα, και μάλλον δεν περιλαμβάνουν αυτόν τον όρο.

Nektaria Notaridou
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Επιμελητής - Ξεναγός εθνικών δρυμών και χώρων αναψυχής


Explanation:
Επιμελητής - Ξεναγός εθνικών δρυμών και χώρων αναψυχής, Π.Δ. 267/2003. (ΦΕΚ 240/Α’/16-10-03). Ιδιωτικός/δημόσιος τομέας (εθνικοί δρυμοί, ...
www.oeek.gr/documents/ed_iek.doc


ΘΕΜΑ: "Ίδρυση ειδικότητας "Επιμελητής Ξεναγός Εθνικών Δρυμών και Χώρων Αναψυχής" στο ΙΕΚ Καρύστου"

Η ίδρυση του ΙΕΚ Καρύστου, που λειτουργεί ως παράρτημα του ΙΕΚ Αλιβερίου, ήταν θετική ενέργεια και θα μπορούσε, με την προσθήκη ειδικοτήτων που έχουν συνάφεια με τις δραστηριότητες της περιοχής, να συμβάλει στην ανάπτυξή της και να δώσει απασχόληση σε νέους της.
Σ' αυτή την κατεύθυνση, στις διδασκόμενες ειδικότητες, θα μπορούσε να προστεθεί και αυτή του "Επιμελητή Ξεναγού Εθνικών Δρυμών και Χώρων Αναψυχής". Το επάγγελμα αυτό ασχολείται με την παρακολούθηση των φυσικών οικοσυστημάτων, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την προστασία των φυσικών περιοχών, καθώς και με την ξενάγηση επισκεπτών σε περιοχές ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.


http://members.parliament.gr/pipergias/ecPortal.asp?id=1282&...


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Βρήκα καλύτερο αυτό. Ευχαριστώ, Δάειρα

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
14 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
16 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Nektaria Notaridou: οπωσδήποτε
15 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Natassa Iosifidou: Δεν κάνει τίποτα! :) Καλό Σ/Κ!
20 hrs
  -> Ευχαριστώ / Καλό και... φυσιολατρικό Σ/Κ εύχομαι και εγώ :-)

agree  Nick Lingris
1 day15 mins




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Betty Revelioti, Nektaria Notaridou, Vicky Papaprodromou