KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

SAMPLE TRAP

Greek translation: παγίδα ελέγχου με δειγματοληψία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SAMPLE TRAP
Greek translation:παγίδα ελέγχου με δειγματοληψία
Entered by: Vasiliki Papadimitriou

12:18 Jul 16, 2002
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: SAMPLE TRAP
Παγίδα δείγματος; Είναι ένα στρογγυλο πραγματάκι που παγιδεύει δείγμα αέρα (ή άλλο) για ανίχνευση εκρηκτικών ουσιών.
Cleopatra Carastamatis
Greece
παγίδα ελέγχου με δειγματοληψία
Explanation:
trap: παγίδα / φάκα (καί για τέτοιες περιπτώσεις - michigan press dictionary)
sample: / δείγμα(καί) ελέγχω με δειγματοληψία
Βασιλική
Selected response from:

Vasiliki Papadimitriou
Grading comment
thanks a lot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4παγίδα ελέγχου με δειγματοληψίαVasiliki Papadimitriou
4Παγίδα δειγματοληψίας
Rania Papadopoulou


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
παγίδα ελέγχου με δειγματοληψία


Explanation:
trap: παγίδα / φάκα (καί για τέτοιες περιπτώσεις - michigan press dictionary)
sample: / δείγμα(καί) ελέγχω με δειγματοληψία
Βασιλική

Vasiliki Papadimitriou
PRO pts in pair: 47
Grading comment
thanks a lot

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Margarita Ioannidou
15 mins

agree  Margaret Lagoyianni
18 mins

agree  Estella
1 hr

agree  FREDERICA
1 day22 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Παγίδα δειγματοληψίας


Explanation:
trap: παγίδα / φάκα
(michigan press dictionary)
sample: / δείγμα

Ίσως και παγίδα δείγματος, δηλαδή αυτό το... πραγματάκι που παγιδεύει το δείγμα.

RaniaP

Rania Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 46