KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Brushless DC motor

Greek translation: κινητήρας συνεχούς ρεύματος χωρίς ψήκτρες


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Brushless DC motor
Greek translation:κινητήρας συνεχούς ρεύματος χωρίς ψήκτρες

15:17 Dec 29, 2002
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Brushless DC motor
Digital Control of Brushless DC motor.

Master thesis
Rania Papadopoulou
Greece
κινητήρας συνεχούς ρεύματος χωρίς ψήκτρες
Explanation:
brush είναι η ψήκτρα

Δες και εδώ http://www.nathellas.gr/gr/cat/bindings/spt4_comelz.htm

http://www.eoste.gr/esox/3di.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-29 15:49:07 (GMT)
--------------------------------------------------

To Eurodicautom έχει δύο αποδόσεις:

TERM κινητήρας χωρίς ψήκτρες

Reference ΟΜΑΔΑ-ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ - ΕΛΕΤΟ (Ελληνική Εταιρεία Ορολογίας)
(2)
TERM άψηκτρος κινητήρας

Reference ΟΜΑΔΑ-ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ - ΕΛΕΤΟ (Ελληνική Εταιρεία Ορολογίας)
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Αψηκτρος κινητήρας συνεχούς ρεύματος
Lamprini Kosma
3 +2κινητήρας συνεχούς ρεύματος χωρίς ψήκτρες
Spiros Doikas


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
κινητήρας συνεχούς ρεύματος χωρίς ψήκτρες


Explanation:
brush είναι η ψήκτρα

Δες και εδώ http://www.nathellas.gr/gr/cat/bindings/spt4_comelz.htm

http://www.eoste.gr/esox/3di.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-29 15:49:07 (GMT)
--------------------------------------------------

To Eurodicautom έχει δύο αποδόσεις:

TERM κινητήρας χωρίς ψήκτρες

Reference ΟΜΑΔΑ-ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ - ΕΛΕΤΟ (Ελληνική Εταιρεία Ορολογίας)
(2)
TERM άψηκτρος κινητήρας

Reference ΟΜΑΔΑ-ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ - ΕΛΕΤΟ (Ελληνική Εταιρεία Ορολογίας)



    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
    Reference: http://www.eoste.gr/esox/3di.htm
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou
1 hr

agree  Nektaria Notaridou
2422 days

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Αψηκτρος κινητήρας συνεχούς ρεύματος


Explanation:
Brushless Dirent-Current Motor.


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Lamprini Kosma
Italy
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 542

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vickie Dimitriadou
3 hrs