KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

rotary

Greek translation: περιστροφική


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rotary
Greek translation:περιστροφική
Entered by: Spiros Doikas

12:37 Jan 14, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: rotary
για γραναζοτες αντλιες
kostas
περιστροφική
Explanation:
περιστροφικός: rotary switch περιστροφικός
διακόπτης # μτφ. φυγοκεντρικός: rotary drier
φυγοκεντρικός στεγνωτήρας (ρούχων κτλ.) # ΦΡ.
rotary Club Ροταριανός Όμιλος § rotary current
ηλ. πολυφασικό ρεύμα § rotary engine μηχ.
περιστροφικός κινητήρας § rotary machine τυπ.
περιστροφικό πιεστήριο, ταχυπιεστήριο § rotary
motion περιστροφική κίνηση
ΜΑΤΖΕΝΤΑ ΧΡΥΣΗ

απόδοση του turbo. περιστροφική αντλία υψηλής
πίεσης. Βελτιώνει την οικονομία
www.ford.gr/mondeo/efficiency/tech_efficiency-en.html

αντλία νερού (απλή έκδοση) και ενσωματωμένη
μεγάλη περιστροφική αντλία (special έκδοση).
www.eurogat.gr/gr/product/professional/ coffeemachines/wega/novecento.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 12:50:53 (GMT)
--------------------------------------------------

Δες και αυτό

Σύστημα λίπανσης, Υγρού κάρτερ / τροχοειδής
(γραναζωτή) αντλία λαδιού

http://216.239.39.100/search?q=cache:http://www.bouloubasis....
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7περιστροφική
Spiros Doikas
5 +2περιστροφικό
Lamprini Kosma


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
περιστροφική


Explanation:
περιστροφικός: rotary switch περιστροφικός
διακόπτης # μτφ. φυγοκεντρικός: rotary drier
φυγοκεντρικός στεγνωτήρας (ρούχων κτλ.) # ΦΡ.
rotary Club Ροταριανός Όμιλος § rotary current
ηλ. πολυφασικό ρεύμα § rotary engine μηχ.
περιστροφικός κινητήρας § rotary machine τυπ.
περιστροφικό πιεστήριο, ταχυπιεστήριο § rotary
motion περιστροφική κίνηση
ΜΑΤΖΕΝΤΑ ΧΡΥΣΗ

απόδοση του turbo. περιστροφική αντλία υψηλής
πίεσης. Βελτιώνει την οικονομία
www.ford.gr/mondeo/efficiency/tech_efficiency-en.html

αντλία νερού (απλή έκδοση) και ενσωματωμένη
μεγάλη περιστροφική αντλία (special έκδοση).
www.eurogat.gr/gr/product/professional/ coffeemachines/wega/novecento.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 12:50:53 (GMT)
--------------------------------------------------

Δες και αυτό

Σύστημα λίπανσης, Υγρού κάρτερ / τροχοειδής
(γραναζωτή) αντλία λαδιού

http://216.239.39.100/search?q=cache:http://www.bouloubasis....


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
    Reference: http://www.ford.gr/mondeo/efficiency/tech_efficiency-en.html
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina8
1 hr

agree  Rania Papadopoulou: απόλυτα ακριβής.
4 hrs

agree  Joanna5
18 hrs

agree  Natassa Iosifidou
1 day3 hrs

agree  Peter Leistra
3 days23 hrs

agree  FREDERICA
5 days

agree  Vicky Papaprodromou
9 days

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
περιστροφικό


Explanation:
Αν πρόκειται για αντλίες,τότε η φράση θα είναι περιστροφικές γραναζωτές αντλίες.

Lamprini Kosma
Italy
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 542

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vickie Dimitriadou
6 mins

agree  xxxx-Translator
4 days