KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

turnable, turnable basket

Greek translation: περιστρεφόμενη τράπεζα, περιστρεφόμενοσ δίσκος, πλατώ περιστροφής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:turnable, turnable basket
Greek translation:περιστρεφόμενη τράπεζα, περιστρεφόμενοσ δίσκος, πλατώ περιστροφής
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

15:53 Nov 1, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: turnable, turnable basket
Πρόκειται για περιστρεφόμενο, όπως λέει ο όρος, εξάρτημα ενός στοιβακτή βιβλίων. Το turnable basket το κατανοώ ως περιστρεφόμενο κάδο, καλάθι. Όταν αναφέρεται σκέτο το turnable όμως, πώς να το αποδώσω; Για περισσότερες πληροφορίες, αφήστε μου την ηλεκτρονική σας διεύθυνση να σας στείλω ένα σχεδιάγραμμα της συσκευής (όποιος έχει χρόνο). Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
περιστρεφόμενη τράπεζα, περιστρεφόμενοσ δίσκος, πλατώ περιστροφής
Explanation:
Η λέξη είναι turntable
Selected response from:

Theodoros Linardos
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4περιστρεφόμενη τράπεζα, περιστρεφόμενοσ δίσκος, πλατώ περιστροφήςTheodoros Linardos
3 +1περιστρεφόμενος κάλαθος
Costas Zannis


Discussion entries: 4





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
περιστρεφόμενη τράπεζα, περιστρεφόμενοσ δίσκος, πλατώ περιστροφής


Explanation:
Η λέξη είναι turntable

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 586

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
12 mins

agree  Helen Chrysanthopoulou
9 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
1 day16 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
9 days

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
περιστρεφόμενος κάλαθος


Explanation:
c_zannis@compulink.gr

Στείλε μου σε παρακαλώ το σχεδιάγραμμα.
Κ.Ζ.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656
Grading comment
Το βρήκα ήδη. Να είσαι καλά πάντως.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
9 mins
  -> Μας έφαγε ένα "t" Valentini. Ευχαριστώ