KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

fired gas turbines

Greek translation: τουρμπίνες φυσικού αερίου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fired gas tourbines
Greek translation:τουρμπίνες φυσικού αερίου
Entered by: angelsid

22:08 Nov 3, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: fired gas turbines
He intends to develop a 200 MWe cogeneration plant with natural gas fired gas turbines on his aluminium production site.
angelsid
... με τουρμπίνες αερίου που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο ....
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-04 19:49:15 (GMT)
--------------------------------------------------

Paidia apo oso ksero to gazi kai to fisiko aerio den einai to idio
(http://www.depa.gr/)

\"Φούρνος που λειτουργεί με \"γκάζι\"... Λειτουργεί με μείγμα βουτανίου /προπανίου ( * ή με φυσικό αέριο με αλλαγή \"μπεκ\" -extra.)
* ΠΡΟΣΟΧΗ .
Ο φούρνος είναι έτοιμος να λειτουργήσει με βουτάνιο/προπάνιο (Φιάλη). Γιά σύνδεση με φυσικό αέριο πρέπει να γίνει αλλαγή στά \"μπέκ\" από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.\"
(http://www.in-shop.gr/mastershop/proboli.asp?ProductID=143)

ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (Natural Gas)
ΥΓΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (Liquefied Natural Gas - LNG)
ΘΕΡΜΟΓΟΝΟΣ ΔΥΝΑΜΗ - ΑΝΩΤΕΡΑ ΘΕΡΜΟΓΟΝΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ (Gross calorific value)
ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΘΕΡΜΟΓΟΝΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ (Net calorific value)

Τυπική σύσταση φυσικού αερίου:
Μεθάνιο (C1), Αιθάνιο (C2), Προπάνιο (C3), Βουτάνιο (C4), Πεντάνιο (C5) και βαρύτερα Aζωτο (Ν2), Διοξείδιο του άνθρακα (CO2)

(Αυτά από το www.depa.gr)

I protasi ontos borei na apodothei pio apla me sketo to tourbines (i stroviloforos kinitiras an kai de mou aresei os oros) fisikou aeriou ....
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
I finally used: «τουρμπίνες φυσικού αερίου».
Thank you very much for your help.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9... με τουρμπίνες αερίου που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο ....
Valentini Mellas
4 +2τουρμπίνες γκαζιού
Ioanna Karamanou
5πυροδοτημένες αεριοστρόβιλοςEvdoxia R.


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
... με τουρμπίνες αερίου που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο ....


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-04 19:49:15 (GMT)
--------------------------------------------------

Paidia apo oso ksero to gazi kai to fisiko aerio den einai to idio
(http://www.depa.gr/)

\"Φούρνος που λειτουργεί με \"γκάζι\"... Λειτουργεί με μείγμα βουτανίου /προπανίου ( * ή με φυσικό αέριο με αλλαγή \"μπεκ\" -extra.)
* ΠΡΟΣΟΧΗ .
Ο φούρνος είναι έτοιμος να λειτουργήσει με βουτάνιο/προπάνιο (Φιάλη). Γιά σύνδεση με φυσικό αέριο πρέπει να γίνει αλλαγή στά \"μπέκ\" από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.\"
(http://www.in-shop.gr/mastershop/proboli.asp?ProductID=143)

ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (Natural Gas)
ΥΓΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (Liquefied Natural Gas - LNG)
ΘΕΡΜΟΓΟΝΟΣ ΔΥΝΑΜΗ - ΑΝΩΤΕΡΑ ΘΕΡΜΟΓΟΝΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ (Gross calorific value)
ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΘΕΡΜΟΓΟΝΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ (Net calorific value)

Τυπική σύσταση φυσικού αερίου:
Μεθάνιο (C1), Αιθάνιο (C2), Προπάνιο (C3), Βουτάνιο (C4), Πεντάνιο (C5) και βαρύτερα Aζωτο (Ν2), Διοξείδιο του άνθρακα (CO2)

(Αυτά από το www.depa.gr)

I protasi ontos borei na apodothei pio apla me sketo to tourbines (i stroviloforos kinitiras an kai de mou aresei os oros) fisikou aeriou ....

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211
Grading comment
I finally used: «τουρμπίνες φυσικού αερίου».
Thank you very much for your help.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Theodoros Linardos
15 mins
  -> :)

agree  Helen Chrysanthopoulou
25 mins
  -> :)

agree  elzosim
25 mins
  -> :)

agree  Vicky Papaprodromou
41 mins
  -> :)

agree  Gregoris Kondylis: εμένα πάντως μου φαίνεται αρκετό το "τουρμπίνες φυσικού αερίου"
7 hrs
  -> :)

agree  Costas Zannis: "τουρμπίνες φυσικού αερίου"
9 hrs
  -> :)

agree  Eftychia Stamatopoulou: θα συμφωνήσω με τους δύο παραπάνω.
10 hrs
  -> :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
10 hrs
  -> :)

agree  Betty Revelioti
11 hrs
  -> :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
τουρμπίνες γκαζιού


Explanation:
Μονάδα Τεκμηρίωσης και Πληροφόρησης
Γραφείο Τυποποίησης
Διεθνής Ταξινόμηση Προτύπων ICS (International Classification for Standards )

Αναλυτική θεματική παρουσίαση

27.040 Τουρμπίνες γκαζιού και ατμού. Ατμομηχανές

27.060.20 Καυστήρες γκαζιού



    Reference: http://library.tee.gr/eno/icskat.htm
Ioanna Karamanou
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 166

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gregoris Kondylis
3 hrs
  -> ty!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
7 hrs
  -> Thanks!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
πυροδοτημένες αεριοστρόβιλος


Explanation:
Δεν τα λέω εγώ, το λεξικό ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ λεει:

GAS TURBINES
Θερμικός κινητήρας για την μετατροπή σε μηχανική ενέργεια στον άξονα του της ενέργειας συμπιεσμένου και θερμού αερίου. Αποτελείται από μία ή πολλαπλές βαθμίδες που περιλαμβάνουν το στάτορα και το ρότορα και κατατάσσονται σε διάφορους τύπους ανάλογα με τη διεύθυνση ροής των αερίων (αξονικής, ακτινωτής, διαγωνίας κ.λ.π. ροής), τον τρόπο παροχής του αερίου στο ρότορα (π.χ. μερικής τροφοδότησης) και τον τρόπο χρησιμοποίησης της διαφοράς θερμότητας (δράσης, αντίδρασης).


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 46 mins (2003-11-04 09:54:36 GMT)
--------------------------------------------------

opps! λάθος...πυροδοτημένος αεριοστρόβιλος

Evdoxia R.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 210