KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

interlock

Greek translation: ενδοασφάλιση/εσωτερική ασφάλιση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interlock
Greek translation:ενδοασφάλιση/εσωτερική ασφάλιση
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

17:14 Nov 7, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: interlock
Πρόκειται για μπλοκάρισμα ή αλληλασφάλιση ή ταυτίζονται οι έννοιες(από το Eurodicautom);
Παραθέτω ολόκληρη την παράγραφο:Interlock wiring: (optional use)An interlock kit is supplied with each stacker that can be installed if needed. This feature provides a control signal to the upstream book production system. It can be utilized to stop the upstream system in the event of a stacker failure, such as a jam.
Επιπλεόν Σημείωση: Να γιατί χρειάζομαι τα upstream και downstream systems.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
ενδοασφάλιση/εσωτερική ασφάλιση
Explanation:
interlock kit=εξοπλισμός ενδοασφάλισης/εσωτερικής ασφάλισης μηχανήματος
upstream & downstream systems=συστήματα εισόδου και εξόδου (δια το απλούστερον του θέματος)
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
να 'σαι παντα καλα. Με βοηθας πολύ!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ενδοασφάλιση/εσωτερική ασφάλιση
Vicky Papaprodromou
4διάταξη Η/Υ που απαγορεύει την ασυγχρόνιστη λειτουργία
Betty Revelioti


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
διάταξη Η/Υ που απαγορεύει την ασυγχρόνιστη λειτουργία


Explanation:
Αυτό βρήκα στο in...ελπίζω να βοηθήσει..

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 455

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ενδοασφάλιση/εσωτερική ασφάλιση


Explanation:
interlock kit=εξοπλισμός ενδοασφάλισης/εσωτερικής ασφάλισης μηχανήματος
upstream & downstream systems=συστήματα εισόδου και εξόδου (δια το απλούστερον του θέματος)

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3292
Grading comment
να 'σαι παντα καλα. Με βοηθας πολύ!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
31 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evdoxia R.
2 days14 hrs